eisprong en tempen?

Hoi,
Misschien kan iemand me helpen. Wat kan je precies voelen als je een eisprong hebt? En kan je ook oraal tempen of moet het echt anaal? Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
sommige vrouwen voelen links of rechts onder in de buik een soort menstruatie achtige pijn als ze hun eisprong hebben, ik had dat niet, het schijnt dat rectaal tempen toch het beste is.
 
Ik voel gedurende mijn eisprong een vervelden zeurend gevoel aan beide kanten en later meer aan 1 kant. Duurt meestal een uur of 15. Ik neem aan dat het doortrekt van de 1 naar de andere kant ofzo want elke keer een eisprong aan allebei de kanten lijkt me nogal onwaarschijnlijk.

tempen kan je het beste anaal doen. vaginaal kan ook hoor. geeft bij mij geen problemen. Het probleem als je oraal tempt is dat de temp in je mond niet constant is waardoor je geen goed inzicht kan krijgen in je cyclus. Heb het zelf ook oraal gedaan, maar mijn tempcurve leek wel een achtbaan!
 
Ik voelde nooit iets van mijn eisprong voordat ik mijn eerste kind kreeg, daarna inderdaad dat zeurderige gevoel, maar dat kan meer als een dag aanvoelen en is dus niet zo'n goede graadmeter als het slijm of de temp.
Groetjes
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik had inderdaad wel een dag een raar gevoel in mijn buik. Misschien was dat het. Gufrie heb jij ervaring de 'slijm'-methode (raar woord, maarja).
Groetjes,
 
Terug
Bovenaan