Eisprong gehad

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.

Volgens mij heb ik mijn eisprong gehad netjes optijd....dat is al een hele opluchting :)

Vanaf afgelopen zaterdag klodders slijm en gisteravond klapperende eierstokken hahaha. Mijn man had nachtdienst dus hopelijk was het zaad vd ochtend genoeg hahaha

Het wachten is begonnen en ik ben gelukkig een stuk relaxter dan de vorige ronde. We zien het allemaal wel komt het super en zo niet jammer maar oke....... Heb het lekker druk in de salon dus de tijd gaat snel. Ik ben benieuwd :)

Zag dat er nog meer dames zijn die ong dezelfde nod hebben.... Spannend!

Hoi, ik zit ook op het wachtbankje maar mag vanaf morgen testen, gelukkig suc6 met wachten

liefs LisetteJ

Voor jou wel heeel spannend nu Lisette! Ik ga voor je duimen

hey meid

Ghihi ik had nog nooit een eisprong gevoeld en ik voelde hem af gelopen week ook ! heel bizar ..wij zijn ook mooi er om heen gaan klussen en ook ik mag gaan wachten nu ...Indd het is weer super spannend maar dat vind ik het elke maand wel weer ..mijn NOD is rond de 19e ...

Liefsss

Ik voel hem eigenlijk de laatste maanden wel en weet het nu helemaal zeker gezien de folikelmetingen vorige ronde........ Dan gaan we gelijk op leuk! Laat die positieve testen maar komen!

Uhm, wat voelen jullie precies rondom de eisprong? Ik voelde deze maand namelijk linksonder een rare zeurende,stekende pijn, ongeveer 5 minuten.... Zou dat mijn eisprong geweest kunnen zijn? Zou wel ongeveer kloppen met de cyclus namelijk. Wij hebben ook netjes om de dag gevreeën, dus nu weer afwachten.....

Hoop dat we allemaal postitief testen! :)

Terug
Bovenaan