eisprong gemist?

A

Anoniem

Guest
Beste allemaal,

Wij zijn na 10 maanden maar eens begonnen met ovulatie testen. Vorige maand alleen een vaag streepje. Deze maand was ik zondag, (de 21e dag, zou dag van de eisprong zijn) niet thuis en kon dus niet testen. Zaterdag en vandaag had ik een heeeel vaag streepje.
Als je 1 dag niet test, kun je dan de dag van je eisprong missen? Of zou je dan de dag ervoor en erna wel iets moeten zien?
Bedankt voor julie hulp.

Hoi Anne,

Volgens de bijsluiter van de Clearblue ovulatietesten is je lh gehalte 2 dagen (voor je ovulatie) verhoogd.
Dus volgens mij moet je het dan ook de dag erna zien.
Maar dit weet ik niet helemaal zeker, toen ik positief getest had, heb ik de dag erna niet getest.

Groetjes

Eigenlijk moet je elke dag testen ook al ben je niet thuis. Vorige maand heb ik de test ook voor het eerst gebruikt en gewoon meegenomen naar mijn logeeradres en getest op de wc. Ik denk wel dat het 2 dagen gekleurd moet zijn maar zoals anoniempje al schreef stop je na 1 dag als hij positief is. Als hij op geen enkele dag positief is dan zou je geen eisprong kunnen hebben. Ik zal als ik jou was aankomende maand weer gaan testen en geen enkele dag overslaan voor de zekerheid.
Ik ben benieuwd!
Succes

Terug
Bovenaan