Eisprong gemist?

<p>Hai allemaal!</p><p>Allereerst, de allerbeste wensen voor jullie allemaal! Ik hoop dat 2020 een mooi jaar wordt voor iedereen, met geluk, liefde, en gezondheid!</p><p>Ik heb even een vraagje! 29 december heeft mijn vriendin een ovulatie test gedaan van 2besure, waarbij we het idee hadden dat haar eisprong er aan zat te komen, het streepje was donkerder dan normaal, en lag ook in de lijn der verwachtingen wat we hadden voorspeld. Clearblue gaf geen smilie. We hadden de donor ingelicht en vanwege oud en nieuw en andere drukke planningen is hij 30 december langs geweest. De dagen daarna als ze een 2besure test deed was het streepje veel lichter. </p><p>Hebben we nu haar eisprong gemist? Of komt ie er nog aan? Hoe kan het dat de streepjes nu weer lichter zijn? Voor de 29ste waren ze ook niet heel donker, en sowieso niet zo donker in vergelijking met vorige maand! </p>
 
Had je vriendin wel elke keer weinig gedronken en 4 uur niet geplast voordat ze de ovulatietest deed? Dat kon bij mij wel verschil maken. Welke dag van de cyclus zit ze? Misschien kun je daar iets uit afleiden? 
 
Was de streep wel minstens even donker als de controlestreep? Als je een positieve ovulatietest had op de 29e, dan is de 30e prima voor bevruchting. Ik vraag me alleen af of er echt een positieve test is geweest.
 
Ik lees in eerdere berichten dat ze de 21e ongesteld is geworden. Dat zou gemiddeld gezien betekenen dat ze rond 4 januari ongeveer eisprong zou hebben. Natuurlijk is iedereen haar cyclus anders, maar kans is op basis hiervan echt nog wel aanwezig dat de eisprong er nog aan zit te komen. Zou gewoon blijven testen iedere keer op hetzelfde tijdstip van de dag en 4 uur daarvoor weinig drinken en 2 uur daar voor niet plassen.
succes!
 
Dankjewel voor jullie reacties! 
Ze test het altijd met haar ochtend plas, is dat goed of niet goed? We hebben niet het idee dat het tiener, de streepjes op de 2besure, wat ik eigenlijk best gek vind? 
 
Ligt aan de test die je gebruikt. Het staat in de gebruiksaanwijzing wanneer je hem het beste uit kan voeren. Bij veel ovulatie testen wordt aangeraden om het tussen 10:00 en 16:00 te doen. 
Was hij wel echt positief? Dus test streep even donker of donkerder dan de controle streep? Dat werd hierboven ook al gevraagd en dat is wel belangrijk. 

Heb je hem misschien nog liggen? Anders even een foto uploaden.
 
Even opgezocht en in de gebruiksaanwijzing van 2besure staat inderdaad het advies om tussen 10:00 en 16:00 te testen. 
 
Hai! 
Jullie hadden gelijk, hij moest nog komen! Gisteren had ze een positieve ovulatie test en is de donor s middags langs gekomen. :) 
Het is soms lastig om een beetje aan de zijlijn te staan en maar af te wachten. Maar het is uiteindelijk voor een goed doel, als het ons gegund is. 
Dankjewel allemaal!
 
 
Terug
Bovenaan