Eisprong...gemist

Hoi lieve meiden,

Kom ik vanochtend in het zh met het snelle jelles van m ´n man in de bekende gele envelop onder m ´n arm op weg naar de inseminatie, ziet ze bij de echo dat m'n eisprong al is geweest! Al Wat een ontgoocheling zeg...
Heb ik al die hormonen voor nix zitten spuiten, godsamme.
Ik zei tegen d'r ik kijk er niet helemaal vreemd van op als je mij ovitrelle voorschrijft voor woensdagavond en me dan op vrijdag pas wilt insemineren! Normaal gesproken moet de inseminatie de dag erna plaatsvinden en niet 2 dagen later,nl.
Maar goed zij zegt dat de eisprongopwekker (Ovitrelle) voor de opwek tussen 36-48 uur zorgt, dus ja da's lastig inschatten. Toch vind ik het wel dom, het is haar werk om ervoor te zorgen dat we in èlk geval NIET te laat zijn of zie ik dat verkeerd?
Ze heeft me wel geïnsemineerd want "het zou nog kunnnen", maarja die kans schat ik (en zij volgens mij ook) niet erg groot in. Hè bah al die moeite en de goeie produktie van mijn lief allemaal voor niks...

Op naar IVF dan maar...

Een gedesillusioneerde Suus

Hoi Suus, wat een vervelend bericht zeg. Ik vind het inderdaad ook een beetje haar verantwoordelijkheid dat je NIET TE LAAT bent. En wel vervelend dat je dan toch al die hormonen weer in je lijf hebt. Maar positief blijven misschien heb je je eisprong vannacht gehad en het ei blijft ongeveer 24 uur in leven, dus wie weet. Misschien is alle moeite toch niet voor niets, ik zal voor je duimen meis. Heel fijn weekend.......

Liefs Molly.

Hi Suus,

dit is niet zo'n mooi bericht zeg! Ik steek mijn mening in zo'n geval niet onder tafel: ik merk dat ik er pissig van word! En waarom heeft die muts (ja sorry hoor), toch doorgezet om je te insemineren, terwijl het eigenlijk te laat is? Had ze deze kans niet kunnen opsparen voor een maandje later? Ik erger me wild, ben je niet helemaal ...pissed en heb je dat even lekker laten merken? Ok, inschattingsfouten kunnen gebeuren, maar dan toch doorgaan met insemineren vind ik het wegpoetsen van haar eigen fout!

Soms kan ik de witte jassen en het hele circus erom heen even niet uitstaan, soms prijs ik ze de hemel in (tja, heb er duidelijk een haat-liefde relatie mee).

Er rest je niets anders dan het weer loslaten, lieverd, het is niet anders!

veel sterkte!

dikke kus Lara

Jij gedesillusioneerd, ik zo agressief als wat -heb nu zwaar ongi-gevoel in buik...

Ik schenk zo een glas rose in, kan mij het schelen, het is zo weekend. Neem er ook maar een hoor!! Boeiiiijjt!!!!

Jeetje Suus, wat een rot bericht is dit! Ging je vol goede moed naar het ziekenhuis en dan dit?!?! Ik zou er ook ff heel flink van balen. En was dit nu je laatste poging? Hadden ze die dan inderdaad niet kunnen sparen tot een volgende keer met meer kans?

Nou ja, in ieder geval hopen dat wonderen de wereld niet uit zijn en dat het er toch inzit.

Sterkte in ieder geval.

Liefs,
Anne

He Suus,

Ik lees je verhaal nu pas!! Je eisprong heb je al gehad!! You never no, wie weet is het toch nog op tijd, en dan mag je blij zijn dat je toch die poging hebt gehad, maar ik ben het ook wel met Lara eens ze hadden het ook kunnen uitstellen naar de volgende maand, maar goed je hebt deze week wel al die hormonen moeten spuiten en dan is het toch zonde om niet te insemineren toch!! Ondanks dat je nu teleurgesteld bent hoop ik dat je je nu wat beter voelt, ik heb vanmorgen zeker aan jullie gedacht. Neem een borrrel dan zal ik dat ook doen!!

Liefs van mij en een grote knuffel

Hoi lieve meiden,

Ontzettend bedankt voor jullie positiviteit, warmte en lieve straaltjes!! Het heeft me erg goed gedaan en ik voel ze nog steeds, Mickey!

Ik heb de ergste teleurstelling weggeslikt en kon de 'eieren' die ik nog over had bij manlief en vriendin kwijt! Ik reken op niets dan kan het alleen maar meevallen als het anders is. Op zich vind ik het niet zo erg dat de gyn. deze inseminatie wel heeft gedaan (anders had ik dat moeten zeggen!), want dat geeft me het gevoel dat alles spuitjes van mijn dr. Bernard (manlief) niet voor niets zijn geweest.
En wat je ook schrijft Molly ook een eitje blijft 24 uur in leven, dus we hebben de zwemmers van mijn man maar borstcrawl geadviseerd!

Lara, ben je lekker rozig meid?!
Ik hou jouw wijze woorden over loslaten in gedachten en dan gaat het véél beter! Hoe is het, is je ongi nog op gang gekomen, hopelijk niet weer zo heftig dat je je weer 'dame Edna' voelt?! Ik neem ook vanavond een roseetje het is weekend! Jij sterkte!
Ik heb op het andere forum ook nog effe gereageerd by the way.

Meiden jullie ook heel veel succes of sterkte!
Veel liefs van Suus

Terug
Bovenaan