eisprong klachten?

A

Anoniem

Guest
Even een vraagje. Ik ben al de hele dag misselijk en heb hoofdpijn, het lijkt een beetje op een lichte migraine. Ik voel me echt alsof ik elk moment ongi kan worden, heb ook al de hele dag krampen in mijn onderbuik en zo'n  "zwaar" gevoel onderin (als jullie begrijpen wat ik bedoel). Volgens de berekeningen is dit weekend mijn eisprong. Ik heb geen scherpe steekjes gevoeld, maar voel me zeker anders dan anders. Gisteren hebben we geklust, zou het kunnen dat er al iets gebeurt van binnen?
Herkent iemand zulk soort klachten trouwens rond de eisprong? Ik heb al een beetje op het forum gezocht, maar kan niet echt vinden wat ik zoek...

sorry meis ik denk dat het idd je ei is maar meer dan nu afwachten gaat niet
helaas moeten we dat allemaal
ik heb er ook altijd n hekel aan
hihi

Hi tamaar.

erg grappig om te lezen over jou "klachten." Ik heb namelijk ook dit weekend mijn eisprong gehad en ook ik had een beetje menstruatie achtige klachten. heb er bewust op gelet, omdat ik anders nooit erg in dit kwaaltje had, maar idd had ik ook een zeurende buikpijn en rugpijn. Alles voor het goede doel he? Het was heel erg licht hoor. Omdat ik getemperatuurd heb wist ik zeker dat ik een eisprong had. Nu afwachten, spannend. Iedereen succes verder!!

Terug
Bovenaan