Hoi Lovem,
Ik zit ook in het NOD sept forum. Ik heb zelf in maart een miskraam gehad sindsdien is mijn cyclus veranderd naar 36-40 dagen ipv de 27-29 dagen (best frustrerend). Ik ben zelf helaas ook nog niet zwanger tot op heden. Bij mij duurt het nu dus ook al even al is het nog niet zo lang als dat jij hebt moeten wachten. Ik gebruik nu zelf ovulatietesten om mij eisprong te vinden. Ik vindt dat zelf het prettigste omdat ik mijn lichaam soms niet helemaal bergijp haha.
Toen ik een mk had las ik heel veel berichtjes van meiden die juist zeiden je bent nu extra vruchtbaar en veel waren heel snel weer zwanger. Helaas, hebben wij dat gelukt niet. Ik hoop voor jou dat dit nu misschien wel zo mag zijn en je een mooie gezonde zwangerschap mag krijgen. Voor nu zit ik nog even samen met jou op het wachtbankje. Er is trouwens ook een ander onderwerp aangemaakt door Flower waarbij het ook langer duurt sinds haar mk daar hebben een aantal andere meiden ook hun verhaal gedeeld. Die nu gelukkig wel zwanger zijn geworden.