Eisprong na miskraam

<p>Hallo dames ! <br /><br /></p><p>helaas ongeveer 2,5 week gelden miskraam opgewekt met medicijnen . Testen lopen goed af . Een minimaal streepje vanmorgen , zou ik al een eisprong kunnen hebben of moet de test dan eerst helemaal wit zijn ? <br /><br />veel liefs ! </p>
 
Alles kan natuurlijk, maar over het algemeen kan je je eerste ongesteldheid na een miskraam na ongeveer 6 weken weer verwachten. Dus dat zou betekenen dat je ongeveer 4 weken na je miskraam een eisprong kan verwachten.
Succes met herstellen en het verwerken van dit verdriet. 
 
Top! Ja ik twijfel nu enorm aan alles .. heb wel wat plakkerig slijm dus hopelijk komt de ovulatie snel ! Dankjewel voor je reactie !
 
Wat vervelend…
Een eisprong hebben kan zeker! Ik zelf ben zwanger geraakt gelijk na de miskraam (zonder menstruatie).
Wat helaas ook weer fout afliep, maar het is alsof mijn lichaam toen gelijk even doorhad wat ie moest doen, gezien wij al jaren in een traject zitten.

Heel veel sterkte met het verwerken! En succes met de nieuwe stappen.
 
Wat heftig .. ook voor jou heel veel sterkte ! Ook dit was onze tweede miskraam in minder dan 8 maanden .. maakt alles zo onzeker .
 
 
Terug
Bovenaan