Eisprong na miskraam.

hoi meiden,

Een vraag,
Mijn gyn. zei dat je meestal na een miskraam de 1e keer geen ei hebt.
Maar als je een ongi hebt gaat daar toch een eisprong aan vooraf.
Hoelang duurde het bij de meiden die een miskraam gehad hebben [of via-via] dat jullie weer zwanger waren?

Groetjes, Monique2
 
Ik heb eerst 10 maanden moeten wachten voordat ik de 1e keer zwanger was, helaas werd dat een miskraam. Ik was gelijk daarna weer zwanger en heb dus niet eens meer een menstruatie gehad!!
 
Bij mij is het 3x mis gegaan in ca. 5 maanden (bij een week of 8, daarvoor overigens al een jaar bezig) daarna een keer normaal ongesteld geworden en toen zwanger (blijvend). Bij de laatste keer ongesteld kwam er iets mee wat duidelijk op een vruchtzakje leek. Ik ben ervan overtuigd dat ei of niet het beter is er even rust tussen te hebben om de boel schoon te krijgen en zo een nieuw vruchtje wel de kans te geven. Ik weet ook dat dat best moeilijk is als je graag wil.
 
Ik ben 1 keer ongesteld geweest na mijn miskraam, de volgende maand was ik alweer zwanger. Volgens mijn gyn. komt dat omdat het hormoon nog in je zit, ik zie dat meerdere vrouwen dit hadden, fijn, ik hoop voor jouw ook!
 
Wij hebben drie maanden gewacht voor we weer gingen proberen. Daarna duurde het helaas een maand of 6. Statistisch niet lang, maar als je erop hoopt dat het lukt, voelt het wel als langdurig.
 
Terug
Bovenaan