Eisprong na verwijderen Implanon

<p>Hoii,</p><p>Ik hoop dat er wat meer hier zijn die hier ervaring mee hebben. </p><p>Afgelopen vrijdag heb ik mijn Implanon eruit laten halen. Volgens alle berekeningen is hij rond het begin van mijn cyclus eruit gehaald. Maar aangezien ik sinds ik de Implanon heb geen menstruatie meer heb gehad weet ik het niet zeker. </p><p>Ook lees is dat de dag van verwijderen gezien moet worden als dag 1. Houdt dit dan in dat ik over ongeveer 10 dagen mijn eisprong heb?</p><p>Iemand hier ervaring mee ?? </p>
 
Ik heb ook mijn implanon laten verwijderen. Ik was direct de eerste ronde zwanger, maar tegen mij is toen gezegd dat na het verwijderen ervan, de kans groot kan zijn dat het lang duurt voor je cyclus op orde is.
 
Het is volgens mij altijd een verrassing, je lichaam kan meteen denken, hé, geen anticonceptie, laten we voor een eitje zorgen. Maar het kan ook langer duren. Bij mij begon de menstruatie op dag 25. En 6 weken later (rare lange cyclus, mogelijk door corona-vaccinatie) had ik een positieve test ? Succes!
 
Ik ben gister ook begonnen met ovulatietesten dus ik ben benieuwd. 
Ik ben al wel 2 dagen erg misselijk maar dat kan natuurlijk nog komen van het 'ontpillen' en ook lichte kramp in mijn buik maar anders dan menstruatiekramp ?
 
Terug
Bovenaan