<p>Hi allemaal,</p><p>Ik heb hele onregelmatige (en soms lange) cyclussen van tussen de 26 en 46 dagen. Om niet gelijk de hormoonbehandeling in te hoeven gebruik ik op aanraden van onze fertiliteitsarts nu ovulatietesten om enigzins inzicht te krijgen in mijn cyclus. </p><p>Ik doe een clear blue in de ochtend en een action test tegen het einde van de middag. Ook temperatuur ik in de ochtend.</p><p>Vorige cyclus vond ik netjes en met duidelijke opbouw mijn eisprong. Wel pas op dag 26 een positieve ovu test maar goed, we wisten tenminste iets.</p><p>Nu ben ik alweer op dag 28 aan beland en nog steeds niks wat duidt op een eisprong (ook niet zwanger btw). Ik ben bang dat ik of geen eisprong heb deze keer of dat mijn ovulatietest deze gemist heeft misschien? Ik heb nog nooit een cyclus overgeslagen (langer dan 46 dagen nog nooit gehad en nu iets meer dan 1 jar bezig met tussen in ook een miskraam).</p><p>Zijn er hier meiden die hier ervaring mee hebben? Hebben jullie wel eens een eisprong gevoeld terwijl de test ‘m niet aan gaf bv? Ik voel mijn eisprong niet en deze cyclus schommelt mn temperatuur ook heel erg.. vind het een lastige situatie..</p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties! </p>