eisprong niet op 14e dag?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden, ben nieuw hier, leuk forum!  ff vraagje :
wij zitten in ronde 9, gebruik al een tijdje ovulatietesten, maar meesstal op de 19e dag wordt ie licht rose en voor de rest blijft het streepje weg.. en als ik op de 24e dag ong zit pas cervixslijm.. jullie hier ervaring mee??

hoi

is jou cyclus dan toch 28 dagen? of rond de 33?
ik heb trouwens van  wel meer meiden  gelezen dat de eisprong voor of na de 14 dagen voor je ongi kwm. want daar moet je vanuitgaan. niet de eerste 14 maar de laatste 14 dagen.

succes. esther

sorry ff vergeten te melden, cyclus van 28 dagen idd.. vind het zo vreemd, omdat die test zo weinig zegt..
Welke ronde zit jij Esther?

hoi tatum,

welke testen heb jij gebruikt??
ik had ze afgelopen maand van matcare en testte op dag 13 posi dus dag 14/15 mijn eisprong en werd na mijn eisprong 10/11 dagen erna ongi dus hoeft niet altijd 14dagen te zijn tenminste was bij mij niet het geval)
ga nu ronde 6 in
groetjes mier

hallo tatum en mier

ik heb ook die van matcare gebruikt.
zit by the way in ronde 24      

doe al 5 maanden niets speciaals meer om zwanger te worden, beetje rustig aan en proberen te relaxen.

welke ronde zit jij?
liefs esther

hoi esther,
pffffffff zeg,ik ben nu ongi en ga hierna naar maand 6
bij hoeveel dagen testte jij posi??
groetjes mier

hoi mier,

ik heb  een paar  keer ovutesten gebruikt. een keer op dag 16, dag 19 en dag 26 positief getest. mijn cyclussen lopen uiteen van 26 tot 56 dagen en eigenlijk is het zonde om ovutesten te doen. ik heb ook gehad dat ik gewoon te vroeg begonnen ben denk ik, of misschien geen eisprong gehad.wie zal het zeggen he?

ben eind vorig jaar naar de gyn geweest, onderzoek gehad, mijn vriend ook. maar er is niets mis. gewoon errug lastig mikken .

wij zijn nu 28 maanden bezig en ik moet zeggen dat de lol eraf is. de laatste 3 maanden niet echt actief bezig. gewoon wanneer we zin hebben. want rekenen heeft toch weinig zin.
tempen doe ik al heel lang niet meer, alhoewel je dan na je ei tenminste je nod kunt berekenen, misschien ga ik dat wel weer doen volgende maand.

op dit moment loop ik dus niet bij de gyn, heb ik ook geen tijd en zin voor/in.

klinkt wel zeurderig he? ik zit vandaag op dag 29 dus voor mijzelf is het alweer spannend, mijn vriend gaat ps volgende week hopen (nadat ik hem verteld heb dat we weer 5 weken verder zijn haha)

maar goed, geen standaard ei op dag 14 dus haha.
liefs esther

zo dat is wel een uiteenlopende cyclus zeg,pfff lastig voor jezelf en idd duur voor ovulatietesten,vind het knap om het zo te doen,geen verplichtingen en zo
groetjes mier

Terug
Bovenaan