eisprong of menstruatie??

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Vandaag zit op een cyclus van 8 weken... erg fijn dus! Ik had zaterdag een klodder draderige afscheiding en gisteravond een flinke steek in mijn buik. We hebben voor de zekerheid een aantal keer gevreen van het weekend. Nu heb ik het sinds vanacht echt ontiegelijk warm! Ik zweet, heb hoofdpijn, voel me duf en warm. Maar mijn temp. was vanmorgen niet gestegen, denk dus dat het niet mijn eisprong was. Misschien dat mijn menstruatie eindelijk komt!

Hebben jullie hier ervaring mee? Tis de eerste keer dat ik temp. bijhou, kan het mijn eisprong zijn geweest of had dan mijn temp. al hoog moeten zijn??

Bedankt alvast!

Liefs Imme

hoi

Ben je toch niet zwanger?heb je al een test gedaan als je zwanger bent is je temp ok hoger.succes he'gr wendy

hee wendy,

nee heb geen test gedaan, maar verwacht niet dat ik zwanger kan zijn. Mijn temp is al de hele week rond de 36.5 graden. Maar misschien dat het mijn ei was? maar dan moet mijn temp toch al gestegen zijn?? Lastig hoor dat temperaturen! maar moet van mijn huisarts. Dit moet ik 3 maanden doen en dan terug komen.....

Liefs Imme

Zijn er meer meiden met ervaringen hiermee? Mijn temp was afgelopen vrijdag gezakt naar 36 graden, daarvoor en daarna rond de 36,5. Betekend dat iets? Ik ben rustig aan het wachten op de RD, maar wordt een beetje moedeloos....

Imme

Terug
Bovenaan