Eisprong of niet?

<p>Dames,</p><p> </p><p>een vraagje,</p><p>Mijn laatste menstruatie begon op 11 Augustus. Dit duurde 3 dagen.</p><p>Echter op de 18de zoals ik vermoed mijn eisprong gehad , veel rekbaar slijm.</p><p> </p><p>Is dit mogelijk zo kort op elkaar?</p><p>afgelopen dagen weer erg veel afscheiding en geen rekbaarslijm.. </p><p> </p><p>Iemand die dit ook al eens zo kort op de menstruatie heeft gehad? </p><p> </p><p>Liefs,</p>
 
Hoi hoi
 
Het kan natuurlijk altijd, ieder lichaam is anders. Ik zelf vermoed dat ik mijn eisprong op dag 12 heb gehad! 14 dagen is een beetje het gemiddelde, dus wilt niet zeggen dat dat bij jou ook zo is! :)
 
Hoi hoi
 
Het kan natuurlijk altijd, ieder lichaam is anders. Ik zelf vermoed dat ik mijn eisprong op dag 12 heb gehad! 14 dagen is een beetje het gemiddelde, dus wilt niet zeggen dat dat bij jou ook zo is! :)
 
4 dagen daarna klinkt kort, toch heb ik zelf ook wel eens 6 dagen later rekbaar slijm gehad. Toevallig 2 weken later ook ongesteld (Dit klopt bij mij altijd) spannend dus!
 
Dat kan, als je een korte cyclus hebt is je eisprong ook (veel) eerder. De 14 dagen zijn een gemiddelde. Je zou nu kunnen testen, want de 18e is al meer dan 2 weken geleden. Als toen je eisprong was, dan kan het eitje al lang ingenesteld zijn.  
 
Ik heb normaal gesproken nooit een korte cyclus, maar ik heb deze maand ook totaal geen stress.
Misschien dat het daarmee te maken heeft dat mijn cyclus wat korter is geworden.
Ik wacht nog eventjes tot Vrijdag voor dat ik ga testen. Ik heb wel symptomen maar ik weet niet of het echt daarvan is of dat ik daar nu extra op let.
Bovenop mijn borsten een drukkend gevoel & ben een “appart” gevoel in mijn buik. Licht misselijk. Bijvoorbeeld op de kermis ging ik in z’n ding wat heel zachtjes rond draait. Ik ben er 2 dagen echt kotsmisselijk van geweest. Dat heb ik normaal nooit.
 
ik hou jullie op de hoogte deze week
 
Terug
Bovenaan