eisprong.... of niet

A

Anoniem

Guest
hey hey,
Inmiddels zit ik alweer op dag 12. Heb van dag 3 t/m dag 7 clomid geslikt.
Normaal gesproken zou ik nu naar het z 'huis gaan voor een echo om te kijken of er zich eitjes ontwikkelen en dan zou ik te horen krijgen wanneer ik mag spuiten met pregnyl om de eisprong te manipuleren. Vanuit mezelf is op dit moment niet zo zeker of het eitje wel zal springen.
Nu zit de afdeling dus dicht voor de vakantie, en  kan ik niet met pregnyl spuiten.
Ik zit dus nu in onzekerheid of ik wel een eitje heb, en nog belangrijker...of ie wel of niet gaat springen.
Ik ben gisteren gestart met ovulatietesten en heb ook al een keer getempt om te kijken wat nu m 'n temp is, zodat ik bijv. volgende week nogeens kan tempen om te zien of ik verhoging en dus een eisprong heb gehad,
Voor nu is het dus erg sanppend, maar kan ik niks anders doen dan afwachten,
Hou jullie op de hoogte....
Groet, MOON

hoi moon

ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij, Ik gebruik ook clomid maar ik heb dus geen echo's tussendoor om te kijken of me eitje groeit, ik temperatuur elke dag en na 10 maanden temperaturen krijg ik wel inzicht in me cyclus, ik zit momenteel op dag 15 van mijn cyclus en ik verga van de pijn in me baarmoeder en eierstok, Ik heb een gisteren een temperatuursverlaging gehad en vanmorgen was ie weer wat hoger, maar dit had ik ook op dag 7 al, afwachten maar weer,
Spannend voor je meid, en ik hoor wel hoe het is gegaan, ik heb wel meestal rond dag 18   19 me eisprong maar ik heb nu al veel pijn dus ik denk dat ie bij mij nu vroeger is, grrrr raar lichaam van ons

xxx linda

Hoi Moon,

Zeker een spannende tijd. En wat vervelend dat de afdeling dicht is. Ik zit te wachten op mijn menstruatie zodat ik kan beginnen met Clomid. Is voor mij de 1ste keer dat ik daarmee ga beginnen. Ik hoop dat het snel raak is en dat je eitje springt.

Succes en ik zal voor je duimen.

Liefs,
Baby09

even een update..
Ik ben doorgegaan met de ovulatietesten tot dag 17. Ook heb ik een paar keer getempt.
Op de ovulatietesten is geen tweede streepje gekomen, wat dus zou beteken dat ik geen eisprong heb gehad, maar.. mijn normale temp is 36,5 en op dag 13 had ik 36,7   (waarvan ik dacht dat het misschien van  een kleine blaasontsteking kon komen)  Op dag 18 was m 'n temp 36,9!?!?!?!    
Volgens mij heb ik dus wel een eisprong gehad, maar ik weet dus niet wanneer en ik snap ook niet waarom  de ovu-tests het niet hebben aangegeven.
Nu maar afwachten tot ongeveer komend weekend
Hou jullie op de hoogte..
Groet, MOON  

Terug
Bovenaan