Eisprong of nog niet?

<p>Hoi Allemaal,</p><p>ik zit met een vraagje, volgens berekening heb ik maandag mijn eisprong. Maar ik heb vandaag zo’n steken onder in me buik en me afscheiding is ook wat anders(wat slijmeriger en helder van kleur) sorry voor de details! </p><p>Heb ik nu mijn eisprong of heb je dit ook tijdens de vruchtbare dagen?                        </p>
 
Nee die gebruik ik nog niet. Dit is pas ons eerste ronde. Maar is miss wel een idee om dat na deze evt te gaan gebruiken. ?
 
Hoi Facha,
Ik had de afgelopen twee dagen precies dezelfde symptomen terwijl ik pas op cd10 zit. Ovulatietest was volledig wit. Ik beschouw mijn symptomen als aankondiging van de vruchtbare dagen en mogelijk dat ik de groei van het eitje heb gevoeld. Mijn eisprong is meestal pas over een paar dagen. Het gebruik van ovulatietesten kan je misschien meer duidelijkheid geven. 
Voor mij is dit ook ronde 1.
Veel geluk voor de eerste ronde!
 
Dankjewel ongeduldige.
ik was benieuwd of je ook zulke sympthone kon hebben tijdens de vruchtbare dagen. En niet alleen tijdens de eisprong. Denk dat ik voor de volgende ronde idd ovulatie testen ga kopen.
Oh voor jou ook spannend dus de eerste ronde. Succes ?
 
Ik heb hetzelfde! Precies wat je hier beschrijft! Maandag eisprong. Mijn ovulatie test bleef wit. Ik denk dat ik nog even moet wachten helaas.... 
 
Ik zit met hetzelfde maar ben al een paar rondes verder en ken ondertussen mijn lichaam wel weer wat beter. Ik zou 18e ovulatie hebben. Vorig weekend begonnen met slijm. Dit hield bijna tot de 18e aan. Vandaag leek het bijna de sahara en was het wat er nog was haast korrelig. Ik las opninternet dat als je goed je slijm in de gaten hiud dit fases zijn. En helder betekend kans op. Heel goed artikel, denk wel dat het klopt in mijn geval. Dat afgaande aan mijn slijm mijn sprong de 16e of 17e is geweest. Dus hopen dat we er op tijd zijn bijgeweest met klussen...
 
Terug
Bovenaan