Eisprong of toch innesteling?

Dag ladies,

Vorige week voelde ik 2 dagen enorme steken in mijn rechter stok. Nu een week later voel ik constant een trekkend gevoel in mijn onderbuik erg vervelend, daarnaast heb ik knallende koppijn en bij vlagen behoorlijk misselijk.

Ik ben al 3 maanden niet ongesteld geweest en heb het vermoeden dat het op gang is gekomen of komt. Sinds april al van de Nuvaring af!

Kent iemand deze klachten en kan dit een eisprong zijn of misschien toch (waarop iedereen hier stiekem hoopt) een innesteling?

Hoop op ervaringen!
 
He emylai was ik weer ;) al bij de gynaecoloog geweest?

T kan best een eiersprong zijn geweest! Ik heb 3 dagen rond m'n ovulatie ook enorme steken in m'n onderbuik en rugpijn! Het was een paar dagen rustig maar nu af en toe wat kleine steekjes in de onderbuik, rugpijn, bij vlagen misselijk en best veel afscheiding. Dus stiekem hopen dat het raak is.. Maar vorige maand heeft mijn lichaam me ook aardig voor de gek gehouden dus kan best wezen dat het wel weer nix is..

Maar stel het is een eiersprong geweest die 2 dagen pijn, is er mits het niet uitloopt op een zwangerschap iniedergeval een menstruatie op komt en dat is ook een stapje verder toch? Dan kan je gaan tellen :D
 
Hi Hi!

Ik heb 19 oktober een afspraak, maar stel dat ik het volgende week toch ongesteld word weet ik niet zo goed of ik nog moet gaan of niet? Het feit is wel dat ik een cyste heb als deze niet meespoelt.

Moeilijk he je hoopt elke keer op een zwangerschap! Er zijn zoveel symptomen die passen bij een innesteling, maar ook bij een eisprong. Als het een eisprong was zijn we al te laat, want dat was net een week dat er weinig geklust is hihi!

Wanneer kan jij een test doen? Ik hoop voor je dat het raak is!!

Ik vermoed dat ik gewoon ongesteld word volgende week, maar ik mag al blij zijn dat het überhaupt weer op gang komt na een half jaar inderdaad, dus mijn kansen beginnen daarna denk ik pas.

Ik zal iig voor je duimen!
 
Hee,  hier een aantal hele dikke positieve testen! Spannend hoor,  maar heel onwerkelijk! Ik mag vanmiddag al na de gynaecoloog omdat ik aan bepaalde medicijnen zit dus ben benieuwd of we al een kijkje mogen nemen!



En al ongi geworden? Als ik jou was zou ik wel gewoon gaan! Het zijn dokters en wieweet komen zij ineens met de gouden tip en ben je zo zwanger..  Tja je weet het niet?! Je hebt niets te verliezen toch?!
 
WOU GEFELICITEERD ZEG!! Heel bijzonder gevoel ofniet!

Woensdag moet ik naar de gynaecoloog. Nog steeds niet ongesteld geweest. Mijn lichaam doet van alles maar tegelijkertijd ook helemaal niks.

Heb verhalen gelezen over  PCOS en klinkt ook wel erg bekend, dus ik hou mijn hart vast!



Jij iig heel veel geluk toegewenst!

 
Terug
Bovenaan