eisprong op dag 20??

Hoi Allemaal...

Ik ben in okt.07 bevallen van een gezonde zoon (via keizersnee). Nu willen we graag voor nummer 2 gaan...maar  het vreemde is,

Ik heb 20 juni de eerste dag van mijn menstruatie gehad...nu zou je normaal rond dag 14 of 15 je ei hebben maar volgens de ovulatietest van het kruidvat ben ik nu vruchtbaar...en dat is dus rond dag 20.. Kan dat ?? en wie heeft dat ook..

Ik zat met onze zoon rond dag 14 met mijn ovulatie...kan dat veranderen na een kindje???

Dank jullie wel

Liefs

hoi dre!

het is heel goed mogelijk hoor dat je op dag 20 een eisprong kan hebben.
Dan is je cyclus deze ronde gewoon wat langer.(ongeveer 34 dgn)
Ik weet niet of je een regelmatige cyclus hebt.
Maar ik heb het zelf ook 1 keer gehad. cyclus van 34 dgn. en de rest gewoon 29/30 dgn.
Dus hup hup aan de klus!  

Succes met zwanger worden!
Groetjes Suus

Nou zeker hoor! Ik had voor mijn eerste de eisprong altijd rond de 14-15 dagen (cyclus 29-30 dgn), maar nu na de bevalling duren de meeste cycli nog steeds even lang, maar zit er vaker een iets langere tussen. Mijn laatste cyclus was 32 dagen. En de allerlaatste waarin ik nu zwanger raakte weet ik zeker dat ik eisprong rond dag 20 had (en was dus 33-34 dagen geweest) en dat werd ook door de termijnecho bevestigd! Ik was bijna een week minder lang zwanger dan de berekeningen van laatste dag menstruatie aangaven.

Dus hier dezelfde ervaring! Ik weet niet in hoeverre de eerder zwangerschap er mee te maken had natuurlijk, maar bij is het sindsdien ook iets anders...

Veel succes met klussen! Het maakt niet uit wanneer het eitje komt, als het maar komt he?

Groetjes, Karin
9+5 weken zwanger

Hoi hoi,

Hier ben ik weer...dank jullie wel voor jullie reacties...   We gaan er maar gewoon voor en we zien wel.
Ik snap ook helemaal niets van die gekke vrouwen cyclus... Ik moet normaal gesproken over een week ongesteld worden, dat zou volgens mijn vorige keren moeten kloppen... En ik heb donderdag een ovu test gedaan en vanochtend en beide gaven aan dat ik vruchtbaar ben....Dusssssssss aan de klusssss hihih

Jullie horen weer van me, hopelijk met goed nieuws!!!!

Liefs

He hoi,

Ik loop bij een fertiliteitsarts en heb bijna wekelijks een inwendige echo en dan wordt er een follikel meting gedaan en mijn ei was deze maand op dag 19 en heb dus een cyclus van 33 dagen. Is vrij normaal zei ze niet iedere vrouw heeft een perfecte cyclus van 28 dagen.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan