Eisprong opsporen via sensitest

Haai Dames!

Wij proberen sinds 4 maanden zwanger te worden. Dit is nog niet gelukt. Omdat mijn cyclus schommelt tussen de 28 en 31 dagen hebben wij besloten om de ovulatietest te gebruiken.

Mijn eerste dag van mijn laatste ongestelheid was op 19 november. Ik ben begonnen met strippen op 29 november.

Tot nu toe kan ik er geen wijs uit maken. Ik hou een kalender bij met daarop mijn stripjes, elke dag op hetzelfde tijdstip voer ik deze uit, en ik drink 2 uur daarvoor niet meer.

Er is elke dag een streepje te zien. Nu zie ik dat het streepje van 2-12 precies hetzelfde is t/m vandaag 6-12 en alles daar tussen in ook. Wat nu?!

Helpppp
 
Hoi!
Ik zelf heb slechte ervaringen met Sensitest. Ik had een knaltest en 12 dagen daarna weer een knaltest om vervolgen 6 dagen daarna weer een knaller tr hebben en uiteindelijk werd ik pas na 3 weken na de laatste knaltest ongesteld.
Ik heb erg lange cyclussen maar zal die testen van Sensitest nooit meer gebuiken. 
Overigens is 4 maanden nog niet zo heel lang. Ik weet nie of je aan de pil was maar het kan ook goed zijn dat je nog aan t ontpillen bent.
 
Hopelijk is t snel raak! 
 
Ik heb juist hele goede ervaringen met de testen van sensitest. 
Maar wel de niet extra gevoelige variant! Ik had alleen twee streepjes op de dagen rond mijn ovulatie. En een mega duidelijk tweede streepje op de dag van mijn ovulatie!
op hun site kun je ook terecht met vragen
en het insturen van een eventuele foto. 
 
Ik heb ook de ovulatietesten van sensitest gebruikt. Volgens mij klopt het toch wel aardig bij mij. Had 1 dag echt een dikke 2e streep en de dag ervoor en erna een hele lichte 2e streep.
Maar als iemand andere tips heeft voor (niet al te dure) ovulatietesten.. 
 
Terug
Bovenaan