Eisprong/ovulatiepijn: links en daarna rechts? Kan dit?

<p>hoi dames,</p><p>graag jullie ervaring/advies!</p><p>even een korte inleiding: 6 maanden geleden gestopt met de pil, na 4 maanden een menstruatie gehad (voorafgaand gevoelige borsten, verder geen klachten). Daarna geen menstruatie gehad, maar 1 in een half jaar tijd dus. Bij de huisarts geweest en heeft me doorverwezen naar de Gynacholoog vanwege vermoeden op PCOS. Bloedonderzoek gehad: geslachtshormonen normaal, inwendige echo gehad: ook dat was normaal. </p><p>Rechts een aantal kleine eicellen, links een grotere van 14 mm. 4 dagen daarvoor had ik enorme steken en krampen links onderin Mn buik. Volgens de arts had dit waarschijnlijk te maken met die vergrote eicel. Nu, een kleine week later, voel ik rechts diezelfde steken en krampen. </p><p>Ook heb ik sinds vorige week gevoelige tepels en zit Mn gezicht onder de puistjes.. blughhh..</p><p>Iemand enig idee of ik het goed voelde wat ik voelde links en rechtsonder in Mn buik en hoe dit kan? Kan ik eerst links een soort van eisprong hebben gehad en nu rechts? Of is mijn lichaam mij gewoon aan het foppen..?! </p><p>Een eicel van 14 mm is volgens wat ik gelezen heb niet groot genoeg om bevrucht te worden  </p><p>Met de klachten van gevoelige tepels en puistjes is in ieder geval te merken dat er IETS gaande is... ik hoop dat het iets positiefs is!! </p><p>Alvast bedankt voor jullie tijd om mijn verhaal te lezen! </p>

Hoi,

Ik heb dit ook gehad. Ook hele heftige steken. Maar nu ik een tijdje gestopt ben met de pil lijken de hormonen weer meer in balans. Voel mijn eisprong nog steeds maar niet meer zulke heftige steken en de puistjes zijn ook stuk minder. Alleen ben wel nog altijd zwaar ongesteld. 
Nu hopen dat ik dadelijk een keer niet meer ongesteld wordt. Tot nu toe nog geen succes! Maar we blijven proberen ?

Terug
Bovenaan