Eisprong / ovulatietesten

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken, ik ben hier allemaal heel groen in! :)</p><p>Ik heb een heel regelmatige cyclus van 31 dagen. En met heel regelmatig bedoel ik: als 'mijnkalender' aangeeft dat ik op 17 februari ongesteld moet worden, dan word ik dat ook. (Al hoop ik dat deze maand niet, hihi).</p><p>Mijn eisprong zou vandaag, 3 februari moeten zijn. Echter had ik gister veel 'ongesteldheidsbuikpijn', wat mij doet denken dat gister eventueel al mijn eisprong was. Op 1 en 2 februari heb ik ovulatietesten gedaan, met ochtendurine, die waren beide negatief. Dat vind ik gek, want ik heb wel het idee dat mijn eisprong gister is geweest door de klachten die ik heb ervaren.  Wie wil er met mij meedenken? Hebben jullie hier enige verklaring voor? </p><p> </p><p>Ik hoor het graag,</p><p>Lieve groet</p>
 
Soms kan je eisprong wat later zijn doordat je hormonen, om wat voor reden dan ook, even anders reageren. Als je bent gevaccineerd kan je cyclus ook in de war zijn heb ik hier gelezen. Ik zou nog even een weekje blijven testen voor ovulatie, kijken of je het alsnog kan vinden.
Zelf heb ik de uitgebreide ovulatie test van clearblue gebruikt, die geeft al een paar dagen van tevoren aan wanneer je ovulatie eraan komt, ipv alleen de twee meest vruchtbare dagen.
Succes!
 
Terug
Bovenaan