Eisprong symptomen

A

Anoniem

Guest
Wie weet wat je kan merken aan je lichaam als de eisprong er aan komt?

Ik heb zins vanmiddag onwijs gevoelige tepels en een beetje raar gevoel in mijn onderbuik.. Ik kan me niet voorstellen dat dit iets te maken heeft met de eisprong aangezien mijn menstruatie 3dagen geleden gestopt is na 2,5 dag vloeien

Maar kan eigenlijk niet anders verklaren waar het vandaan komt

In tegenstelling tot vele hier, heb ik er nooit iets van gemerkt. Zelfs niet als ik precies wist wanneer het zou moeten gebeuren. Hoop dat je meer geluk hebt en het wel voelt, dat mikt iets makkelijker :-D. De verschijnselen herken ik wel van het verwijderen van de mirena. Zou toch voor de zekerheid vanavond klussen, wie weet is het wel je ei. Altijd lastig te zeggen bij zo'n eerste cyclus.

Nou het klussen is niet het probleem ik heb zo ontzettende verhoogde libido zins mijn menstruatie gestopt is dat het niet eens klussen meer is maar gewoon plezier hebben haha..

Maar had zelf me eisprong volgende week verwacht maar dan ben ik uitgegaan van 28dagen en de laatste maanden van het spiraaltje waren 25,28 en 23 dagen..

Misschien toch heeeeeeeel stiekem een testje? Je bent niet echt overtuigend ongi geweest en je hebt nu wel last van je boobies en een vreend gevoel in je buik.

Anders zou je op dag 6 al je ei hebben, dat klinkt wel een beetje vroeg.

X

Ik heb gisteren mn spiraal laten verwijderen,maar deed wel pijn,en wel wat bloed gisteren en nu wat viezigheid,dus nu weet ik niet of het ongesteldheid is of natuurlij door verwijderen.
Dus we gaan er gewoon voor :)
Zou niet weten en voelen wanneer het bij mij zo ver is

@babywens74 ik denk dat het van het verwijderen is..
vervelend dat het pijn deed het verwijderen deed het plaatsen ook mijn? En ik weet niet of je al kinderen heb? Maar heb gehoord dat als je al een keer bevallen bent dat je er minder van voeld dan als je nog geen bevalling hebt gehad.

@daycey heb gisteren toch eens uit zekerheid een testje gedaan de early prodictor test en die was negatief misschien dat het toch te vroeg was maar ga er van uit dat het niets is..
Ik denk dat me lichaam gewoon wat heftiger op de verandering van hormoonhuishouding reageert en misschien is het wel een voorloper op de eisprong de tijd zal het zeggen

Jammer! Het zou zo mooi zijn als je positief had getest! Maar wat jij zegt, misschien toch een voorloper op je eisprong of je lichaam die de draad weer oppakt.

Je weet iig waar je aan toe bent!

Liefs Daisy

Inderdaad.. En jammer ach ik had me er al op ingesteld dat het niet zo was dan zou zwanger raken wel abnormaal snel gaan..
We klussen rustig door haha.. Vanweekend slaapt mijn zoon 2nachtjes bij opa en oma en dat zijn de 2dagen voor me berekende eisprong dus ttijd genoeg voor elkaar Haha..

Aan mijn libido zal het niet liggen in iedergeval

Terug
Bovenaan