Eisprong tijdens ongesteldheid?

Hallo, kan iemand mij helpen?
Ik heb een cyclus van 26 dagen, maar ik ben vrij lang ongesteld. Ongeveer twaalf dagen. Volgens de normale berekening heb ik dan een eisprong tijdens mijn ongesteldheid. Kan dat?

Groetjes,

Iris
 
Hai Iris,

Ik heb een cyclus van 28 dagen en ben meestal 5 dagen ongesteld.
Nou ben ik bezig met ovulatietesten en daar ben ik vrijdag mee begonnen ik zou dan zeker gisteren die piek bereikt moeten hebben maar dat is alles behalve het geval.
ik vraag mij dus ook af waar mijn eisprong is?ik heb ook al ene berichtje op het forum gezet en ben heel benieuwd wat daar op gereageert wordt.
Ik vroeg me bij jou alleen af is je ongesteldheid op het laatst ook nog heel heftig of nog maar een heel klein beetje?je hebt namelijk natuurlijk wel het geval dat je eisprong net op het laatst zit van je ongesteldheid.
Anders zou je ook ovulatietesten moeten proberen.hoelang zijn jullie al bezig?en heb je al kinderen?

Groetjes Ellen
 
Als je het zeker wil weten dan kan je het beste gaan temperaturen. En dat is nog het goedkoopste ook.
Ik heb al 4 maanden geen eisprong gehad en de arts zei dat ik moest gaan temperaturen, want dat is de beste manier om erachter te komen of je een eisprong hebt gehad.
Succes!!!
 
Terug
Bovenaan