eisprong uitrekenen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Kan iemand mij vertellen of de data die je doorkrijgt bij zo'n datum calculator, of banner, bij bijv. babybrabbel, een beetje klopt? (Wat zijn jullie ervaringen?)
Ik heb het idee dat het bij mij niet klopt. (cervixslijm heb ik bijna niet zichtbaar)
Mijn cyclus is wel heel regelmatig, dus eigenlijk zou ik het heel makkelijk moeten kunnen berekenen.
Heeft iemand een tip?
Is temp. mijn enige optie?

alvast bedankt,

Brinn

Hallo.

Ik moet zeggen dat het bij mij altijd wel aardig klopte, als je maar weet wat voor cyclus je hebt. Ik voelde hem altijd heel erg en dat klopte met de datum.

liefs Marian

je eisprong zit tussen 2 ongesteldheden in
dus als je een cyclus hebt van 28 dagen is je eisprong op dag 14
succes

Bedankt voor de reacties!
Ik wordt af en toe wat gek van mezelf. Komt vooral omdat ik heel weinig symptomen heb van een naderende eisprong.
En ik wil er eigenlijk niet te veel mee bezig zijn. dus die onzekerheid helpt niets.
Mijn cyclus is heel regelmatig, dus ik zal ervan uitgaan dat mijn eisprong dat ook is. In dat geval hebben jullie gelijk (eispr. halverwege de cyclus), en kan voor mij het spannende wachten beginnen!

Groetjes,
Brinn

Hoi Brinn,

Het is per vrouw heel verschillend. Ik heb een regelmatige cyclus en heb geen verschil in afscheiding en voel mijn eisprong niet.  Wij zitten nu in ronde 7 en twijfelden er dus aan of we in de juiste periode aan het klussen waren.
Ik heb toen ovulatietesten besteld en heb die deze maand uitgeprobeerd, maar ik had blijkbaar de verkeerde... Maar met ovutesten kun je wel bepalen wanneer je eisprong is.

Veel suc6!                          Liefs Lientje

Hai,

Wanneer je eisprong is, is bij iedereen anders. Volgens zo'n banner heb je bij een cyclus van 28 dagen je eisprong op dag 14.

Dit hoeft dus helemaal niet te kloppen. Ik gebruik ovulatietesten en had vorige maand bij een cycluslengte van 29 dagen mijn eisprong op dag 19. Bij mij is het iedere maand anders en daarom gebruik ik ovulatiestesten via www.sensitest.nl. Die zijn niet zo duur en werken prima. Ik heb ook al eens mijn eisprong gehad op dag 25 dus ik ben erg blij met die ovulatietesten.

Veel liefs
Nataly

Hartstikke bedankt voor de reacties!
Lientje, ik heb dus precies hetzelfde als jij!
Gelukkig dat er nog iemand is. Ik begon me al ongerust te maken en dacht al dat er iets aan de hand was of zo.
Ik ga na deze ronde (9 febr.) de testen bestellen. Nu wil ik het wel eens echt weten.

Heel erg bedankt, en jullie ook heeeeel veel succes!
Brinn

Hey.

Mijn eisprong is erg laat in mijn cyclus, ongeveer één week tot 4 dagen voor mijn NOD.
Als ik dus uit zou gaan van de banners, dan zouden we elke maand op de verkeerde dagen klussen en  helemaal niet  zwanger worden.
Succes.

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan