Eisprong voelen aan tepels?

Hoi meiden, kan het zijn dat ik mijn eisprong voel aan mijn tepels? Dus zijn er mensen die dat voelen. Heb 2 weken geleden mijn ongi gehad en ik heb nu erg gevoelige tepels, gister had ik ook een steek, links in mijn buik en die voelde ik ook tijdens het plassen, weet iemand wat dit kan zijn??

Ik hoor het hoop ik,

groetjes Po
 
Lieve Po,

Ik kan je niet met zekerheid vertellen dat het zo is maar ik heb het ook al twee keer gehad. Vanaf (denk ik) mijn Eisprong begin ik hele gevoelig tepels te krijgen, ook mijn borsten lijken dan iets meer gespannen. Vorige keer werd ik ook gewoon ongesteld dus ik weet niet of dat te maken kan hebben met een eventuele beginnende zwangerschap.
Ik hoop het wel voor je, Wanneer is je NOD? Ik hoop dat dit een goed teken is je weet maar nooit!

Liefs Bibi
 
Vanaf mijn eisprong krijg ik ook hele gevoelige en gespannen borsten en tepels. Dit komt door de hormonen (andere verhouding in bloed dan voor eisprong). Maar dit heb ik al zolang ik gestopt ben met de pil (3 1/2 jaar).
 
Bibi,

Ik weet niet wanneer mijn NOD is, mijn cyclus is steeds erg onregelmatig en lang en nu is het dus dag 17. De vorige keer had ik nl ook 2 weken voor mijn ongi last van gevoelige tepels en een raar gevoel in mijn borsten (dacht toen ook zwanger te zijn want ik zat toen al op dag 42) en ik werd op dag 49 ongi.

Nu zou ik (als dit mijn eisprong was/is) dus over 2 weken (25 juli) mijn NOD moeten hebben?!

Liefs Po
 
Terug
Bovenaan