Eisprong voelen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, spannend hoor! Mijn man (net getrouwd, dus dit is nog raar voor mij om te zeggen, haha) en ik zijn al een tijd bezig maar helaas lukt het nog niet zo (en dat terwijl mijn zussen zwanger worden als hun mannen alleen al naar hun kijken). Vandaag weer ongesteld geworden, dus ik baal wel een beetje. Maar ja, nu kan ik weer braaf aan de slag.

Wat ik me alleen afvraag: wat voel je als je je eisprong voelt? Ik lees daar heel veel over, maar niemand beschrijft wat je dan zou moeten voelen. Lijkt me erg handig om te weten om je cyclus weer wat beter te leren kennen.

Ik ben erg benieuwd!

Groetjes, Kip

Hoi kip

Dat kan van alles zijn.
De één voelt steken onder in de buik, de ander voelt zelfs niks.
Ook kunnen je borsten gevoelig worden en je kan het merken aan je afscheiding na het plassen.
volgens mij zij er meer dingen die je zou kunnen voelen,maar die weet ik zo niet.
Een ander weet vast nog meer. dus ik geef de reactie nog even door.

Groetjes Alma

hallo hallo
mijn eisprong voelt als menstruatiepijn maar dan heel hevig en ineens. het duurt bij mij ongeveer een dag. komt hard aan en ebt langzaam weg.

groetjes
inimini, 25jr 2eronde

Hmmm, dan denk ik dat ik ook mijn eisprong voel. Heb inderdaad 1 dag per maand dat ik buikpijn heb. De ene keer wel heviger dan de andere keer. Wel bizar dat er zo veel pijn bij het ploppen van een eitje komt kijken. Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes!

Hallo,

Ik hoorde eergisteren op BBC www.bbcworldservice.com dat vrouwen van het eten van sojaproducten tijdelijk onvruchtbaar worden. Hop (bier o.a. !) heeft een vergelijkbaar effect. Dus let daarop! Verder kan het zijn dat als je te zwaar bent je vruchtbaarheid daardoor negatief wordt beinvloed. En als je in het verleden chlamydia hebt gehad kun je kennelijk ook onvruchtbaar zijn geraakt. Verder zoeken op internet levert misschien nog ideeen op. Maar misschien eens vragen aan huisarts of zijn zaad getest kan worden. dat is volgens mij minder fysiek ingrijpend (misschien wel psychisch erg ingrijpend!) dan kijken naar eitjes. Maar zeker weten doe ik dat niet.

cheers!

Terug
Bovenaan