Eisprong voelen????

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Kan iemand mij vertellen hoe het voelt als je je eissprong hebt?
Volgens mij heb ik het nog nooit gevoelt.
Krijg je pijn in je buik ofzo. Het is voor mij een raadsel maar ik lees hier op dit forum vaak dat meiden hem echt duidelijk voelen.
Kan iemand mij antwoord geven?

liefs MM

hallo,

bij voelt het alsof ik opngesteld moet worden, van die krampen onder in mijn buik.
het kan best pijnlijk zijn en ik persoonlijk wordt er soms ook wat misselijk bij.
eerst twijfelde ik of ik het wel goed volelde, maar nu ik aan het temperaturen ben zag ik dat mijn temperatuur de volgende ochtend hoger was, dus zal het wel goed gevoeld hebben.
maar niet iedereen voelt het hoor

groetjes

Hoi MM,

Ik zat in de eerste ronde en had heel veel last van die eisprong.
Ik voelde het echt in m'n liezen, aan allebei de kanten. En ik kan het denk ik het beste omschrijven als spierpijn ofzo.
Wel handig als je het voelt, maar niet echt prettig hoor!

Hoi,

Bij mij voelt het ook alsof ik ongi ben. Flinke krampen. Soms zo erg dat ik er paracetamol voor neem. Mag sterkere pijnstillers hebben van de HA, maar dat durf ik toch niet te doen. Nou las ik laatst ergens dat zo'n eitje vrij groot is, dus ik kan me nu beter voorstellen wat er dan gebeurd.

Groetjes, Kat

Hoi! Tis inderdaad maar gissen of je je eisprong hebt. Ik heb namelijk altijd in de week van de eisprong een beetje ongigevoel, licht zeurende buikpijn. Nou ik zit meestal op 30 dagen en ik precies op de 16e dag buikpijn en dan vooral onderin. Dus ik al tegen mijn vriend, we móeten het vanavond doen want na de eisprong heeft het weinig nut meer!(voor het functionele op dit moment..haha!!)  
Groetjes

hoi hoi

ik voel hem ook altijd. ik kan hem het beste beschrijven alsof ik een grote luchtbel in mijn baarmoeder heb, die omhoog duwd, vooral als ik ga zitten.

Hoi Janine,
Heb jij er dan ook een langere tijd "last" van? Bij mijn is het dus niet 1 dag maar een hele week een beetje zeurderig gevoel.

ja ik heb het meerdere dagen, ongeveer 4 achter elkaar. ik temperatuur niet en doe geen ovulatie testen, maar ik denk wel dat het mijn vruchtbare dagen zijn. het is zo rond de 12e tot de 16e dag van mijn 28daagse cyclus, dus het moet haast wel. het is geen fijn gevoel, maar het geeft wel hoop!!

liefs janine

Terug
Bovenaan