eisprong voelen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Even een vraagje.
Er zijn meiden die voelen hun eisprong.
Ik heb de mijne deze keer ook gevoeld. Alleen vraag ik me af wanneer het eitje daadwerkelijk springt.
Ik heb zaterdag zondag en maandagochtend last gehad. Daarna verdween het als sneeuw voor de zon....
Wanneer is ie dan gesprongen?

Maris

Even mijn berichtje bovenaan gezet. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Hoi Maris,

Ik dacht het is wel aardig om even te reageren maar eigenlijk weet ik het ook niet.
Ik heb wel eens gehoord dat ie springt bij de eerste steken, en de rest is een soort na-pijn. Maar ik heb ook wel eens gehoord dat de eerste steken zijn dat ie 'op knappen' staat en dat  'ie ergens in die dagen met pijn dan springt.

Misschien kan je er achter komen door een keer ovulatietesten te doen?

Groeten Olivia

Aan de andere kant, bedenk ik me nu, maakt het natuurlijk helemaal niet zoveel uit. Wees in ieder geval blij dat je het voelt want niet iedereen voelt het. Jij weet tenminste iets! En zorg dat je in ieder geval klust bij de eerste pijntjes al dan kan het zelfs nog op tijd zijn want een eitje kan volgens mij zo'n 24 uur leven. En mocht de eisprong een of twee dagen later pas zijn, de zaadcellen leven wel een paar dagen. En als je voor de zekerheid elke dag of om de dag klust, vanaf de eerste steken, dan zou je zeggen dat je aardig goed zit. Toch?

Hoi Olivia,

Weet je wat alleen wel lastig is zoals bij mij. Als ik die pijn heb dan kan er ook echt niet nog iets anders bij komen hoor. Klussen wordt dan wel heel pijnlijk!! Dat je het eigenlijk niet eens wilt doen in die dagen. Zeer lastig hoor, tenminste bij mij. Weet niet hoe dat bij anderen is.

Groetjes Marian

marian:
heel herkenbaar!! Deze maand dus wel in de pijnlijke dagen geklust, maar wel wat voorzichtiger. Heb een vermoeden dat het raak is deze maand...nog een paar dagen en dan weet ik het zeker.

sesamstraat:
Ik heb op een andere site gelezen dat de pijn niet samen gaat met de sprong, dus de sprong is of net ervoor of na de eerste pijngolf zeg maar.

Dus klussen voor en zeker na de eerste pijn is mijn tip.

Terug
Bovenaan