eisprong voelen???

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

kan iemand omschrijven hoe een eisprong voelt???
Ik zit nu op dag 11 van mijn cyclus, en ik heb me toch ineens een hoofdpijn en steken in mijn buik.....

Zwanger zijn kan zeker nog niet want wij doen het nog ff safe.......
Maar kan dit al te maken hebben met mijn eisprong? Lijkt me wel vroeg....

Kan iemand omschrijven wat je kan voelen rond je eisprong?

liefs gridje

Ja, ik kan het je inderdaad vertellen omdat ik het elke maand goed voel. Dat is overigens niet bij iedereen zo. Wat ik vooral heb zijn steken en een beetje zeurderig gevoel. Meer aan de zijkant van mijn buik. Soms doet het ook echt zeer moet ik zeggen. Ik moet vaak denken aan het gevoel dat je hebt na een stuk hard rennen en dan die steken in je zij. Het zit alleen op een andere plek, iets meer aan de voorkant van je buik en wat lager. Veder merk ik het ook aan de hoeveelheid afscheiding (lekker smakelijk) en aan de enorme zin om te vrijen (om het maar netjes te houden).

Hoofdpijn herken ik niet direct, dat heb ik meer als ik ongesteld moet worden.

Hopelijk heb je wat aan deze info. Als je zwanger wilt worden dan is het heel handig, want je weet precies wanneer je vruchtbaar bent.

Groetjes Empe

hoi empe

om het even smakelijk te houden ja..... ik herken zeker de verschijnselen die jij ook hebt.. wat meer afscheiding en ook enorme drang naar sex.... (om het dan maar netjes te houden hahaha)

misschien is het dan toch een eisprong..... Zou wel handig zijn als ik die kon blijven voelen!!!

bedankt voor de info!

liefs gridje

Terug
Bovenaan