eisprong voelen

A

Anoniem

Guest
Hey ladies,

Even een vraag aan de dames die hun eisprong kunnen voelen.
Ik denk namelijk dat ik het deze maand ook gevoeld heb, maar heb geen idee hoe het voelt.

Ik had ineens linksonder een beetje zeurende, stekende pijntjes (niet extreem pijnlijk, maar wel goed gevoelig). Trok zelfs door naar mn lies. Had ook een beetje een zwakte gevoel even in mijn linkerbeen.
Daarna werd het iets minder, maar bleef wel zeurend aanwezig.
Ben verder ook erg moe deze week.
Heb niet echt ander slijmverlies...
Verder heb ik deze week regelmatig een soort menstruatiegevoel in mijn onderbuik met soms wat steekjes linksonder.
Kan het dan ook echt een aantal dagen aanhouden?

Qua datum klopt het wel dat het de eisprong zou kunnen zijn. Maar misschien zijn het wel gewoon mijn darmen, haha!

We vrijen nu deze maand echt om de dag, dus hoop dat het gelukt is deze keer.

Hoor graag ervaringen!

Liefs, Guler

Mijn eisprong voelt ook zo . Duurt twee dagen, heb de klachten van ongesteldheid. Honger, buikpijn, extra slijm, hoofdpijn en moe. Deze maand had ik opeens een steek van een half uur en slijm dat schijnt ook een eisprong te zijn. Wij klussen ook heel de maand om de dag. Hooo voor je dat je deze maand niet ongesteld word en zwanger ben.
Gr.

Hee Guler,

Ik breek ff in van de mamaclub.....Ik voelde elke maand mijn eisprong en eigenlijk precies hetzelfde gevoel al wat jij omschrijft. Steken links of rechts onder in m'n buik en soms was het best pijnlijk. Bij mij bleef het gevoel meestal 1 a 2 dagen en dat klopte ook altijd met m'n eigen berekeningen.

Ik hoop echt voor je dat het deze ronde raak is, ik zal voor je duimen.

Liefs Lynn. (nov/dec mama)

Ooeeee dan is het misschien toch mijn ei geweest!
Bedankt voor de reacties!

Liefs

Hoihoi,
Ik heb ook precies hetzelfde, alleen het gevoel niet aan de linkerkant maar rechterkant.Kan dat dan wel hetzelfde zijn als wat jullie beschrijven.
Kus Nance

Herkenbaar!

Lekker klussen zou ik zeggen........ik ga voor je duimen!

Terug
Bovenaan