A
Anoniem
Guest
Hey ladies,
Even een vraag aan de dames die hun eisprong kunnen voelen.
Ik denk namelijk dat ik het deze maand ook gevoeld heb, maar heb geen idee hoe het voelt.
Ik had ineens linksonder een beetje zeurende, stekende pijntjes (niet extreem pijnlijk, maar wel goed gevoelig). Trok zelfs door naar mn lies. Had ook een beetje een zwakte gevoel even in mijn linkerbeen.
Daarna werd het iets minder, maar bleef wel zeurend aanwezig.
Ben verder ook erg moe deze week.
Heb niet echt ander slijmverlies...
Verder heb ik deze week regelmatig een soort menstruatiegevoel in mijn onderbuik met soms wat steekjes linksonder.
Kan het dan ook echt een aantal dagen aanhouden?
Qua datum klopt het wel dat het de eisprong zou kunnen zijn. Maar misschien zijn het wel gewoon mijn darmen, haha!
We vrijen nu deze maand echt om de dag, dus hoop dat het gelukt is deze keer.
Hoor graag ervaringen!
Liefs, Guler
Even een vraag aan de dames die hun eisprong kunnen voelen.
Ik denk namelijk dat ik het deze maand ook gevoeld heb, maar heb geen idee hoe het voelt.
Ik had ineens linksonder een beetje zeurende, stekende pijntjes (niet extreem pijnlijk, maar wel goed gevoelig). Trok zelfs door naar mn lies. Had ook een beetje een zwakte gevoel even in mijn linkerbeen.
Daarna werd het iets minder, maar bleef wel zeurend aanwezig.
Ben verder ook erg moe deze week.
Heb niet echt ander slijmverlies...
Verder heb ik deze week regelmatig een soort menstruatiegevoel in mijn onderbuik met soms wat steekjes linksonder.
Kan het dan ook echt een aantal dagen aanhouden?
Qua datum klopt het wel dat het de eisprong zou kunnen zijn. Maar misschien zijn het wel gewoon mijn darmen, haha!
We vrijen nu deze maand echt om de dag, dus hoop dat het gelukt is deze keer.
Hoor graag ervaringen!
Liefs, Guler