eisprong voelen

A

Anoniem

Guest
goedemorgen allen

ik vind t altijd wel apart de ene maand voel ik me eisprong heel duidelijk..en soms alleen een steekje
merk t meestal wel op..maar ik heb nu al een keer of 3/4 gehad dat ik er 3 dagen mee bezig ben ..1ste dag hier en daar een steek en last met zitten ..dag 2 t ergste de hele dag voel je steken soms sta ik gewoon voorover gebogen een paar seconde dat wel ..en zitten grr net of je uitgerekt word aan de zijkant..en dag 3 idem met de 1ste dag hier en daar een steek en t zitten blijft pet..
Maar wanneer is nu je eisprong dan dag 1 2 of 3 blijft mij een raadsel t vrouwelijk lichaam hahaahha..

Moet zeggen dat ik me trouwens nog steeds niet best voel in me buik ..er heerst ook van alles dus mis een griepje..opnieuw wel tijdens me eisprong (dag 1 ) gevreeen zonder condooms...
dus opnieuw hier twijfels t zou kunnen dus wie weet..

Zit nu op dag dag 17 van me cyclus..als me eisprong dag 1 was dan zou ik de 19de moeten worden maar ik hou zelf de 22de aan voor als ik een cyclus heb van 27 dagen net als de vorige keer...

Alvast een heerlijk weekend gewenst..
liefs kimona

Hoi Kimona,

Het vrouwelijk lichaam zit inderdaad vaag in elkaar... Ik zit ook met een raadsel....

Hopelijk zet de griep niet door... Het heerst inderdaad heel erg.

Hopelijk ben jij een van de gelukkigen waar het deze maand raak van mag zijn...

Hoelang zijn jullie nu bezig?

tja, ons lijf. Ik voel helemaal niets van de eisprong, maar heb deze wel, althans de gyn zag ruim twee weken terug duideljk een eitje die aan het rijpen was en woensdag zoy springen. Ik voel het echt niet.

Ook ik voel hem vaak niet. Als je elke 2 à 3 dagen lekker klust zit je goed!

Zelf zou ik me niet zo op de steekjes vastzetten (weet het, dat is niet makkelijk). Er kunnen nog tig andere dingen steekjes veroorzaken. Ik heb wel eens een cyclus lang allerlei steekjes gehad die ik normaal tijdens een eisprong voel.

Maar als antwoord op jouw vraag. Ik zou voor de zekerheid voor dag 1 gaan. Zit je altijd goed!

Liefs Daisy

Hai lovebabys

Wij zijn er verder niet mee bezig om nog kindjes te krijgen althans me vriend wil t niet echt..
Ik heb 2 meiden en zou graag een derde willen ,
hij zegt t niet te willen maar ondertussen gebruiken we vrij zelden nog condooms... ik ben heel duidelijk geweest als jij t niet wilt dan gebruik jij zelf wat , voor mij hoeft t niet ..ik krijg de indruk dat hij er zo langzaamaan er aan begint te wennen dat deze wens er is..en t dus aan t lot overlaat zeg maar ..
Ben ik zwanger dan is t wennen voor hem maar ik denk niet dat t een groot probleem zal worden..
Ben ik niet zwanger vind hij t ook wel prima zo..
Echt erover praten doen we niet meer we weten van mekaar hoe t zit en wat we willen en niet willen dus tja we laten t in het midden..voor mij gevoel dan..

Hai fokan

gek is dat he de 1 voelt t heel sterk en de andere helemaal niet ..ik vond t wel handig toen ik bezig was om zwanger te worden.. maar toen voelde ik t maar 1 dag en nu 3 dagen heel vreemd ..ben dan benieuwd wat andere voelen of dus niet voelen..
Dus dat word spannend of t raak was voor je ..wachten duurt dan lang he..

xxx
kimona

ik voelde deze week een enorme steek wat ik normaal ook heb alleen zei de ovutest negatief ...

2 dagen later was mijn ovu test pas possy ..

Indd heel vaag want toen voelde ik helemaal niks :s

Terug
Bovenaan