Eisprong vraag

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo,</p><p>Ik heb een vraagje over de eisprong welke ik niet echt kan vinden en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.</p><p>Meestal krijg ik veel last van rekbaar slijm, waarvan duidelijk is dat het bij de eisprong hoort. Maar dat rekbaar slijm houdt na een paar dagen al op en pas een week daarna krijg ik altijd mijn eisprong (getest met ovulatietesten). Kan dit kwaad? Is dit normaal?</p><p>Ik heb in oktober een miskraam gehad en tot nu toe ben ik niet meer zwanger geworden, misschien dat het ermee te maken kan hebben?</p><p>Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de vragen! Alvast bedankt.</p>

Ik durf niet te zeggen
of dit sfwijkend is, ik heb het slijm nooit gecheckt. Heb je wel eens een
maand getemperatuurd? Ik kon na twee maanden heel goed mijn cyclus ontdekken en raakte steeds snel zwanger ?

Bij iedereen is dat slijm anders, bij mij kon je er ook niet echt een pijl op trekken, soms had ik het al voor mijn eisprong, soms pas na mijn eisprong! En ik ben nu 5,5 week zwanger? 

Dankjulliewel voor de reacties!
Zonneschijne: nee heb ik nog niet geprobeerd, maar zal vanavond meteen een termometer kopen en kijken of dat iets wilt helpen.
RVis: fijn om te horen dat het niet raar is dat de slijm al opgehouden is voordat de eisprong begint! Dacht even dat het niet klopte... :)

Terug
Bovenaan