Eisprong wanneer hoe wat?!

<p>Hallo meiden,</p><p>vandaag en gister positieve ovulatie test.</p><p>Vrijdag avond laat(01:00 en toen een knipperende smiley) hebben we geklust en zaterdag avond laat ook(Maar ik word onzeker omdat ik lees dat 2 keer sex achtereen het zaad minder goed is?!). Gister niets gedaan. Gister een smiley en vandaag was die ook positief. Wat raden jullie aan? vanavond weer ? Of heb ik hem gemist ? Ik raak gewoon de tel kwijt qua uren, eisprong, ovulatietesten, wanneer wat en hoe.</p><p> Bedankt alvast.</p>
 
Hi Alice, Ze zeggen dat je het beste om de dag kan klussen, dus gewoon weer lekker proberen vandaag zou ik zeggen! Veel plezier!
 
Als je vruchtbaar bent, dan is je lijf zo ingesteld dat sperma langer kan overleven. Sperma zou dan 5 dagen tot zelfs een week kunnen overleven (dat laatste is wel in uiterste gevallen), dus ga er maar vanuit dat je lekker op tijd bent! ;)
Ik ben zelf niet van het panisch rondom de eisprong klussen, mijn man en ik hebben altijd gewoon seks gehad wanneer dat uit kwam. Soms betekende dat ook 2 weken geen seks, omdat het voor ons anders echt niet werkt. En toch al twee keer na 3 maanden zwanger geworden. Het belangrijkste is om het gezellig te houden en er geen 'moetje' van te maken, ik denk dat de lol er dan snel af is en je er dan te veel mee bezig bent - dat werkt ook niet bevorderend. Maar hé, als jullie vanavond gewoon weer lekker zin hebben, zou ik vooral zeggen; DOEN! Hihi.
 
Terug
Bovenaan