eisprong wanneer?

A

Anoniem

Guest
op de volgende site staat wat informatie en je kunt ook checken wanneer je het meest vruchtbaar bent
http://www.predictor.nl
tja had niets beters te doen.........oh toch wel ga snel naar bed

groetjes Daan

p.s. volgens het testje is mijn meest vruchtbare dag 19 juli, ben benieuwd wat jullie dagen zijn

Hoi, ik keek er net even naar, en heb 19 juli de meest vruchtbare dag..
Geloof jij erin?
Tot nu toe heeft het bij mij niet gewerkt..
Ik heb ineens deze maand een cyclus van 25 dagen, dus weet al niet meer of dit klopt..
Klus ook alleen als ik zelf wil, en we zien wel. Al twee keer eerder gelukt..zonder op een bepaalde data te letten ofzo..Ik heb al  twee kids nl,  en ga nu voor ronde 3, voor een derde kindje..Beide vorige zwangerschappen binnen drie maanden zwanger..ga er nu niet vanuit  , maar toch spannend.
Had ineens ook een enorme ongi afgelopen keer..wel 9 dagen ofzo!!! Ipv 4..
Misschien is mijn lijf er nu klaar voor?? hahaha
Succes..Groet R

Goh grappig allebei de 19e. ik klus echt niet alleen op of rond die dag hoor, maar vond het wel leuk om te weten. volgens alle artikelen en mijn eigen berekeningen klopt de dag ongeveer. ik dacht zelf de 20e.
ach het kan geen kwaad om dan wat extra's te doen (haha) maar voorlopig is dit heteinge wat ik doe, ik ga (nog) niet tempen en noem maar op. het moet niet te klinisch worden.
groetjes Daan

ps houdt me op de hoogte

Hoi, inderdaad zelfde dag..
Wie weet een geluksmaand voor ons!!
Succes, en ik laat het wel weten via hier ergens..
Volg jou ook wel verder.Spannend.
Groet R

Hoi Daan,

Ik heb ook even gekeken,maar ik ben nu helemaal in de war..
Mijn cyclus is nog niet echt regelmatig,nu weer 32 dagen.
Dus dan zou mijn vruchtbaarste dag 25 juli zijn..ik dacht ook eerder.

Maar wat ik ook vreemd vind is dat mijn ongi maar 3 dagen heeft geduurd,waarvan 2 dagen normaal en 1 dag bijna niets meer.
Kan het zijn dat dat komt doordar ik pas in ronde 3 zit,en mijn cyclus misschien nog niet helemaal op gang is???

Ik hoor het wel als iemand er een antwoord op heeft..
Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan