eisprong wie o wie heeft ook deze klachten????

hoi dames

ik heb altij deen heftige menstruatie veel last van me hormonen buikpijn enz enz ook voel ik heel erg me eisprong afgelopen week was het zoooo heftig ik had gewoon vreselijke kramp aan me linkerkant ter hoogte van me eierstok. Ik heb er iedere maand wel last van alleen dan trekt de kramp na een uur weer weg. nu hield het echt dik 4 uur aan. werd er misselijk van. Rond me eisprong waar ik vaak 3 dagen last van heb ben ik moe en soms misselijk en dus die krampen soms zo erg dat je gewoon niet weet hoe je moet zitten en als je eenmaal rustig zit en denkt dat het gevoel weg is en gaat staan dan doet het toch een partij pijn. Mijn tante was er ook vaak beroerd van dus het zal wel in de fam zitten. wie o wie voelt ze ei ook en wat voelen jullie?

liefss

hoi linda,

ik heb ook altijd een hele hevige menstruatie.
ik heb hierdoor ook regelmatig een ijzerkuurtje nodig.
toen ik de pil slikte was het een stuk minder, maar nu zal dat wel weer terug komen.
rondom en tijdens mijn eisprong heb ik ook meerdere dagen last van pijn rechtsonder in mijn buik gehad, het voelt aan als kramp bij de eileider.
heb hier ook echt last van gehad en me niet lekker gevoeld.
ik ga er maar vanuit dat het er bij hoort.
ik heb tijdens de menstruatie ook overal pijn en last van mijn hormonen.
we zullen het er helaas mee moeten doen.
maar hopen dat we snel zwanger zijn, dan zijn we er een tijdje vanaf.

groetjes kwinty.

hoi kwinty

bedankt voor je reactie ben blij dat ik niet de enige ben! ik heb gelukkig geen ijzerkuur nodig al voel ik me soms wel wat slap tijdens me menstruatie. Ik heb altijd de pil gehad of de spiraal dus de hormonen werden goed gereguleerd. nu merk ik duidelijk dat ik tijdens me ongi en ei echt last van me hormonen heb en gewoon krampen in me buik zo erg dat ik er soms van moet spugen echt lekekr beroerd dus bah bah bah. maar goed het hoort er ind bij dus hopelijk zijn we snel zwanger kunnen we weer lekker tegen andere hormonen vechten lol.

liefs linda

Heb het alleen gevoeld eerste cyclus na mk, daarna niet meer...Heb toen wel heeel veel pijn gehad....Met ongi ook erg ziek geweest. Nu, 2 1/2 mnd later gaat het stukken beter...

Hey!

Ik heb ook altijd erg veel last van mijn eisprong. Toen ik mn eisprong had in december heb ik een kwartier op bed liggen gillen, zo'n pijn deed het. Toen ik tiener was had ik altijd meer last van de eisprong dan van mn menstruatie.

Twee dagen geleden ook weer erge pijn gehad, rechts bij mn eierstok, zo erg dat ik m'n man vroeg of hij wilde afwassen want ik kon echt niet staan van de pijn. Volgens mij was het dus m'n eisprong, maar mijn temperatuur is 's ochtends maar een heel klein beetje omhoog gegaan, vanochtend zelfs 0,1 weer naar beneden!? Overdag is m'n T wel 0,4 hoger, dus volgens mij was het wel m'n eisprong. Nog even afwachten hoe mn T morgenochtend is.

groeten

Hallo.

Ook ik heb altijd veel last van mijn eisprong. Het is alleen wel een beetje wisselend, de ene keer is het erger als de andere keer. De laatste keer had ik 3 dagen een zeurend gevoel onder in mijn buik en de volgende dag helemaal niks meer en 's avonds in een keer 2 uur heel heftig waardoor ik bijna niet meer kon zitten.
Sinds twee maanden ook weer heftige menstruatie.

groetjes marian

Terug
Bovenaan