Eisprong wie weet ongeveer wanneer?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wie weet ongeveer wanneer je een eisprong hebt, misschien vreemde vraag en uiteraard verschilt dat van vrouw tot vrouw.
Twee weken terug  heb ik een miskraam gehad,  ik was vrij snel zwanger misschien had ik geluk zo vaak vrijen mijn man en ik niet, omdat we beide een druk leven hebben.
we hebben zoveel verdriet gehad en het verbaasde me trouwens dat ik zo snel zwanger was, we wilde zo graag een  tweede kindje.
Het mocht niet zo zijn, maar wil zo graag weer snel zwanger zijn, de verloskundige zegt ongeveer driee weken na je miskraam heb je weer een eisprong maar dat is gissen natuurlijk.
Wie heeft hetzelfde meegemaakt en kan me advies geven?

Sharon

Als eerste natuurlijk heel vervelend voor je verlies en hopelijk een betere toekomst..
Ikzelf heb niet hetzelfde meegemaakt maar een vriendin van mij wel.
Haar advies van haar VK was toen 1x ongesteldheid afwachten en daarna de volgende ei-sprong (2 weken na ongesteld) opnieuw proberen.
Bij mijn vriendin was het toen meteen raak en is ze nu 13 weken zwanger....

Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes!

Nymue

Hoi,

Ik heb niet het zelfde meegemaakt, maar je hormonale huishouding zal wel ff van rit zijn.
Ik ben heel erg snel zwanger geworden, ik had van een collega gehoord dat de eisprong 14 dagen na de eerste dag van je menstuatie is... dus dag 12, 14, en 16 hebben wij de liefde bedreven, en patsboem, het was raak.

Ik denk ook, dat je je lichaam ff de tijd moet geven. Ik snap dat je het snel wilt...

Je kunt jezelf bijv. ook  gaan tempraturen, of het ook de 12, 14 en de 16 dag doen...

Maar denk echt dat het bij iedereen anders is.

Liefss Nens
21 wkn + 5 dgn

Hoi Sharon,

ik heb werkelijk geen idee wanneer je die krijgt en is zoals je zelf zegt al bij iedereen verschillend......waarom koop je niet zon ovulatietest dan weet je het zeker toch??
groetjes Corina en veel succes

Terug
Bovenaan