Eisprong, zeurende pijn, cervixslijm

<p>Lieve (a.s.) mama's, </p><p>Wij zitten in ronde 1 voor ons 2e kindje. Mijn cyclus is heel regelmatig, 28 dagen. Hele enkele keer 29 dagen (is alweer een tijd geleden). </p><p>Volgens de 'berekeningen' zou ik afgelopen donderdag m'n ovulatie gehad moeten hebben. Ik heb het idee, maar was er natuurlijk nooit zo mee bezig, dat ik mijn eisprong wel altijd voel, duidelijke steken links of rechts onder in de buik. Dit gevoel had ik woensdagavond dus heel sterk. Nou kan 't natuurlijk altijd een (halve) dag eerder zijn. Maar ik had niet zoveel slijmvlies, wel wat en ook heel dun en waterig. Vrijdag wat menstruatie achtige, zeurende pijn in de baarmoeder, en gister ineens echt best wat slijmverlies (maar gek genoeg alleen in de namiddag /begin avond) en ook een beetje die zeurende pijn. Nu ook weer amper slijmverlies maar wel, dus nog geen dag echt slijmverlies gehad terwijl ik dat normaal echt wel dágen heb, gewoon een zeurend gevoel in de baarmoeder, niet specifiek rechts maar neigt wel meer naar rechts (waar ik de eisprong denk te hebben gevoeld woensdagavond).</p><p>Wie herkent zich hierin? Wat betekende het uiteindelijk bij jou?</p><p>Wat maakt dat zwanger worden je toch gewoon meteen vanaf dag 1 zo onzeker he haha. </p>
 
Ik heb altijd een paar dagen voor de ovulatie al lichte buikpijn, doorzichtige afscheiding en ik voel me vaak ook anders. Kan het niet zo goed omschrijven. Ik doe zelf aan ovulatietesten. Dat vind ik persoonlijk fijner dan weet ik precies wanneer de ovulatie is. Maar dat is voor iedereen verschillend. 
Als je een cyclus van 28 dagen hebt zou ik gewoon vanaf dag 11 tot 17 om de dag klussen. Zo weet je zeker dat je de eisprong niet mist. En ja.. dan moet moeder natuur de rest doen 
 
Terug
Bovenaan