Eisprong?

Hallo allemaal!

Na heel lang wachten kreeg ik groen licht van mijn vriend en heb ik heb op 26 januari mijn spiraal laten verwijderen. De dag daarna begonnen met ovulatietesten en de eerste 4 testen negatief en daarna vanaf tot nu toe elke dag een heel licht streepje. Ik doe de test op een vaste tijd in de middag en zorg dat ik 2uur daarvoor niet drink. Maar helaas nog geen donkere streep. Kan het zo zijn dat ik hem gemist heb of is het gewoon zo dat ik wat Lh in mn urine heb??
Heb nog geen menstruatie gehad na het verwijderen dus ik kan niet berekenen wanneer mijn meest vruchtbare dagen zijn vandaar dat ik elke dag ovulatietest doe!
 
ik zou eerst je menstruatie 1 of 2 keer afwachten 
dan kun je makkelijker 
ontdekken hoe jouw cyclus is en dat je makkelijker met ovulatietesten  kan bepalen  waneer je ovuleert je kan ook een temperatuur schema bij houden door elke ochtend op de zelfde tijdstip voor opstaan te temperaturen
 
Ik heb ook eerst een paar maandjes mijn menstruatie op orde laten komen en ben daarna een app gaan gebruiken. Die hield bij wanneer ik ovuleerde, geen ovulatietest gebruikt. 
 
Ik heb een jaar geen pil geslikt, we besloten dit jaar te gaan proberen, en de app had zeker gelijk, de eerste poging was namelijk al raak.
 
Je kunt beter beginnen als je ongesteldheid is afgelopen. En dan ongeveer 14 dagen daarna testen. 
Misschien kun je proberen 2x per dag te testen. Ik doe het om 12.00u en om 21.00u. Zo kan je de LH Piek niet missen. Ik heb gelezen dat iedere vrouw wel LH in de urine heeft vandaar dat hele lichte streepje.
Gezellig doen zodra het streepje donkerder wordt. ? Je LH piek is, als het streepje even donker of donkerder is dan het controle streepje.
Succes!
 
Je kunt beter beginnen als je ongesteldheid is afgelopen. En dan ongeveer 14 dagen testen. 
Misschien kun je proberen 2x per dag te testen. Ik doe het om 12.00u en om 21.00u. Zo kan je de LH Piek niet missen. Ik heb gelezen dat iedere vrouw wel LH in de urine heeft vandaar dat hele lichte streepje.
Gezellig doen zodra het streepje donkerder wordt. ? Je LH piek is, als het streepje even donker of donkerder is dan het controle streepje.
Succes!
 
Je kunt beter beginnen met testen als je ongesteldheid is afgelopen. 
Misschien kun je proberen 2x per dag te testen. Ik doe het om 12.00u en om 21.00u. Zo kan je de LH Piek niet missen. Ik heb gelezen dat iedere vrouw wel LH in de urine heeft vandaar dat hele lichte streepje.
Gezellig doen zodra het streepje donkerder wordt. ? Je LH piek is, als het streepje even donker of donkerder is dan het controle streepje.
Succes!
 
Ja dat had ik ook gewoon moeten doen maar ik ben nu wel erg nieuwschierig. 
Vandaag weer een ovulatietest (sensitest) gedaan en daarbij was het streepje duidelijker. Ook op het zelfde moment de sensitive ovulatietest van sensitest gedaan welke knalpositief is. Zou het dan toch zo kunnen zijn dat mijn eisprong eraan komt?? 
 
Terug
Bovenaan