Eisprong?

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik heb nu 2 dagen last van flinke krampjes rondom mijn baarmoeder, pijn in de onderrug en moet vaak plassen. (Heb 9 maart de spiraal laten verwijderen)</p><p>Ik zit nu in ronde 1, op cyclusdag 11, en ben vanaf dag 8 begonnen met ovulatietesten (Clearblue); allemaal negatief tot dusver. </p><p>Heeft iemand toevallig hetzelfde meegemaakt? Ik weet echt niet wat er allemaal in mijn lichaam gebeurd.. ontzettend raar.</p>
 
Ik heb dat dus ook sinds vandaag! 15 feb. spiraal laten verwijderen. 1 keer goed ongesteld geweest en ik zou dan woensdag as ongeveer mijn eisprong moeten  hebben. Maar sinds vandaag dat steken in mm rechter onderbuik. Zou dat de eisprong zijn??
 
Ik weet niet of het mogelijk is, maar misschien komt je menstruatie er al aan en is je spiraal eruit gehaald net nadat je eitje is afgebroken door de spiraal? Nogmaals: geen idee of dit echt zo is/kan zijn. 
Ik zou door blijven testen, desnoods met goedkopere testen (action is aan te raden) en misschien beginnen met je temperatuur opmeten? Kan ook veel schelen! 
 
Succes, hoop dat je de oorzaak snel vindt. 
 
Bedankt voor jullie reactie ?
Ik zit nu op cd 17 en heb met Clear blue ovulatietesten mijn eisprong niet kunnen vinden. Kanttekenig; ik heb alleen met ochtenurine getest. 
Ik heb nog steeds last van al die kwaaltjes. Mogelijk spelen mn spastische darmen weer de kop op. Ga er vanuit dat ik nog niet zwanger ben na 1 ronde.
 
Ah vandaar.. maar ik werk onregelmatig als verpleegkundige dus het is dan erg lastig om niet met ochtendurine te testen.
Misschien tips??
 
 
Terug
Bovenaan