<p>Hoi,</p><p> </p><p>Wij zijn ook al een tijdje bezig (11mnd)</p><p> </p><p>Ik gebruik al een tijdje de ovu testen clearblue en van action. Als die van action kleurt gebruik ik ook 1 van clearblue ter bevestiging. </p><p> </p><p>Al iedere maand mijn eisprong gevobden via de test en dit kwam ook overeen met de app die ik staan heb. Via de app zag ik wanneer ik ongeveer een eisprong zou hebben en het klopte samen allemaal op de dag.</p><p> </p><p>Ik heb een heel regelmatige cyclus. 28d ik weet niet waarom, mr deze keer ben ik vroeger beginnen testen dan anders. Op dag 11 had ik al positieve testen (2 x per dag) op die van action, mr clearblue bleef negatief. Dag 12 ook, 13 maar lichtz streep. Maar op de dagen dat ik dus normaal mijn eisprong moest hebben, was het allemaal negatief. Kan dit? Of gingen de testen niet goed en heb ik het nu gemist?</p><p> </p><p>In ieder geval zijn mijn borsten nu gevoelig en heb ik lichte krampen alsof ik nu mijn eisprong zou hebben. Of word ik al ongesteld?</p><p>Ik begin te denken dat mijn lichaam mij voor de gek houdt</p>