Eisprong

Lieve meiden,

Ik had eerder een berichtje geplaatst dat ik dacht dat ik op dag 6-7al een eisprong voelde. Dat gevoel is iets anders geweest en daar ben ik nu wel achter. Gisterenmiddag kreeg ik ontzettende buikpijn zo erg dat ik naar de huisarts ben geweest. Hij wist het niet goed en was bang dat ik een cyste in mijn eierstok had. Ik mocht gelijk door naar de Gynaecoloog ivm mijn erge pijn. Zo'n erge buikpijn heb ik nog nooit gehad. Bij de gynaecoloog kreeg ik een inwendige echo. En gelukkig was er niets ergs te zien. Ik zag op de echo mijn baarmoeder en eierstokken het leek net twee trossen druiven heel grappig. En mijn ei stont op knappen het kon dus elk moment gebeuren dat ik een eisprong kreeg. De gynaecoloog vertelde dat de buikpijn door de hormonen en eierstokken kwam.. Het werd nodig tijd dat ze weer een gingen springen (zei hij). ik kan er nu wel om lachen. We zijn naar huis gestuurd met een pijnstiller en het recept om te gaan vrijen want de kans was groot dat we de ei niet misten.
Dus zo gezegt zo gedaan zal ik maar zeggen. Ik ben erg blij dat ik nu weer een beetje zekerheid heb en dat alles goed is (ook inwendig). Nu afwachten op mijn ongi(ongeveer 14dg). Ik voel me weer gelukkig!

Bedankt voor het lezend oog meiden, ik moest mijn spannende en zeer pijnlijke ervaring even kwijt.

P.S. Mijn buikpijn is gelukkig helemaal over.

XX Bibi
 
Ik mag bijna weer klussen, de maybebaby begint (volgens mij) varens aan te geven. Dat zou wel betekenen dat ik een hele korte cycles heb, want ik zit nu pas op dag 6! We zien het wel!

liefs Kiki
 
Hoi Bibi,
Spannend zeg..klote wel zeg die buikpijn...ben blij voor je dat het nu over is.
Gaaf he,dat je je ei zag zitten! Heb dit 2 maanden geleden ook gezien omdat ik toevallig bij de gynaecoloog was. We zijn ook meteen aan de klus gegaan,maar helaas was het niet raak.
Tja,je hebt toch maar ongeveer 25% kans..
Niet veel he? Blijft een wonder als je zwanger wordt vind ik.
Ik heb echt continue buikpijn..wordt er moe van..
Pas ongi geweest(vorige week) toen had ik nog meer pijn,maar de pijn gaat niet weg.
Hoop dat het snel overgaat,en dat het raak is.
Veel succes en liefs Esther
 
Hey Bibi,

Dat is nu dus echt spannend je weet gewoon zeker dat je eisprong eraan kwam...ik zou nu al allemaal verschijnselen ontwikkelen ofzo! Wel mooi om te zien het werkt dus wel goed bij jou!!!

Ik leef met je mee hoor!

Liefs moi xxx
 
Terug
Bovenaan