eisprong

Dames, even een serieuze vraag. Ik temperatuur niet. Ik heb tot nu toe regelmatige cyclussen. Nu hebben we 4 april geklust en ik denk dat ik zwanger ben. Maar 4 april betekent ongeveer 10 dagen voor de ongi i.p.v. 14 zoals vaak aangegeven wordt. Betekent het dan ook dat mijn nod later is of maakt het niet uit wanneer die eisprong is, 10 of 12 of 14 dagen voor de ongi? Ik wil nl. zondag testen maar als ik echt 14 dagen bij de eisprongdag op moet tellen, kan ik nog wel even wachten.
Ik moet nodig naar bed, ik wacht jullie advies en mening af. Alvast bedankt.
 
He Marijke,
Waaraan denk jij te merken dat je zwanger bent ? Wat ik altijd heb begrepen is dat je na je NOD 14 dagen erbij op telt dat je dan je eisprong hebt en 14 dagen later ongi. Maar als de verhalen allemaal leest, heb je allerlei verschillende cyclussen. Maar als je wel een regelmatige cyclus hebt dacht dat je daar wel vanuit kon gaan. Mijn opmerking aan het begin lijkt een beetje bot, maar zo bedoel ik het niet. Mijn lichaam hield mij ook mooi voor de gek. Ik had mega gevoelige borsten, een opgezette buik en bij vlagen misselijk. Maar ik werd teleurgesteld. Ik hoop dat jij ons beter nieuws zult brengen en dat je gewoon hartstikke zwanger bent !!!!!!
Ik ga ook zo naar bed, want het is al hartstikke laat. (avonddienst op mijn werk). Succes, hou je me op de hoogte ?
Groetjes Biaggi.
 
de 1 heeft op dag 10 na de eerste dag van haar menstruatie de eisprong en de ander op dag 20. Door te tempen kan je meestal wel zien wanneer je je eisprong hebt. Ik heb 'm zelf pas op dag 20.
 
Ik zou wachten tot je je nod hebt gehad en een dag of drie daarna testen. Ik weet dat dat moeilijk is maar zorgt voor het beste resultaat en onnodige testen die niet goedkoop zijn...

Succes, liefs Sas
 
Hoi Marijke!

In een vorig berichtje schreef je dat je vruchtbare dag ongeveer 28 maart geweest moest zijn. Volgens berekeningen moet dat bij mij inderdaad ook zo zijn. Maar ik denk dat je dat alleen zeker kan weten als je temperatuurt. Ik heb dat ook nog niet gedaan! Begrijp ik uit de berichtjes dat jullie allemaal s'ochtends testen? Is dat toch beter dan s 'avonds? Jou nod dag was toch ook afgelopen zondag? Ik denk dat ik zelf zondagochtend nog een poging waag......wie weet! En jij? Ik wens je heel veel succes en hoop dat we positief testen!!!

Ik ga nu lekker tukken, liefs Heidi
 
Terug
Bovenaan