Eisprong?

Hallo meiden, ben ff een paar weken niet geweest. Comp. altijd offline.
Voor degene die zwanger zijn gefeliciteerd. Zal ff wat meer vertellen: ik ben 28 en sinds jan. gestopt na 12 jaar pil. Mijn cycles is nog niet echt regelmatig en daar baal ik best van. Op dit moment aan het verbouwen en nog 2 maanden de tijd voor we moeten verhuizen, wat een stress. Mijn eisprong vind als het goed is op 6 mei plaats, moet ik dan vanaf vanavond gaan klussen of ben ik al te laat? Nog geen witte afscheiding gehad. Op hemelvaartsdag is mijn nod 20 mei. We gaan ervoor.
Groetjes Pooh75
 
Hoi Pooh,

Het is verstandig om vanaf nu elke dag of om de dag te klussen. Ik kan me voorstellen als je in zo'n drukke verhuizing zit dat dan de puf naar klussen een beetje minder is maar je moet maar zo denken het is voor een goed doel en dubbel klussen kan geen kwaad!
Ik ben zelf 28jr en vanaf januari zijn wij bezig om zwanger te worden. Heb als het goed is 5 mei mijn eisprong dus zit een beetje in hetzelfde schuitje. We proberen elke dag te klussen en schijnt als je partner goed zaad heeft dat dat het beste is. (heb ik via via gynaecoloog gehoord) heeft je partner niet zo geweldig goed zaad dan is het beter om om de dag te klussen. Wij weten het niet dus klussen nu elke dag. Mijn NOD is op 19 mei en ik hoop dat wij dit keer eindelijk geluk hebben. Ik duim ook voor jou en succes met je dubbele klus.

Kusjes Bibi
 
Hoi Pooh 75,

Ook ik heb mijn eisprong op 6 mei, omdat ik vorige keer al op dag 12 een donkere streep kreeg te zien op de ovulatietest begin ik/wij vandaag met vrijen(klussen) zal dit ook zeker doen op: 3 mei, 4 mei en zeker op 5 mei want dan is je meest vruchtbare dag, volgens div website berekeningen dus genoeg te doen zie je wel! voor de zekerheid ook op 7 mei.

Ik vind die ovulatietesten erg makkelijk ik lees dat veel vrouwen ze duur vinden maar ik vind 30 euro best meevallen, zeker als je dan leest dat er soms wel 2 of 3 zwangerschapstesten gebruikt worden, ja toch?
Hoop dat je er iets aan hebt.Succes!

Zelf ben ik 33 jaar en gestopt met de pil in december '03. Heb eerst 3 mnd gewacht en ben vast begonnen met vitaminen en mineralen(gravitamon) daarin zit alles wat je nodig hebt inclusief die 0,4mg foliumzuur die je per dag nodig hebt.
Dit wordt onze derde ronde, ze zeggen altijd 3x is scheepsrecht dus wie weet!

Voor iedereen die zwanger wil worden succes, en ik zal duimen voor degene die wachten op hun nod dag.

Laat je nog horen hoe het gegaan is?
Als er nog tips zijn, altijd welkom!

Groetjes: Chili
 
Terug
Bovenaan