eisprong

hallo allemaal,ik ben nieuw hier.wij zijn vanaf jan 2004 gestopt met de pil.
Nu heb ik elke maand eerst een dag bruinige afscheiding ( beeetje),dan een dag niks,volgende dag klein beetje bloed,daarna 1 dag normaal daarna weer een daag klein beetje bloed.Is dit wel normaal of herkent iemand dit.O ja en weet ik nu wel zeker dat ik die maand een eisprong heb gehad.
iedereen veel succes met klussen en wij gaan ook weer door naar de volgende maand.
alvast bedankt. groetjes astrid.
 
Nou Astrid, dat lijkt wel een beetje vreemd he.
Ik ben ook gestopt in jan. 2004 en bij mij is het ook veel minder heftig dan voor de pil. Blijkbaar moet alles op gang komen en kan het ook blijvend veranderen, of heel onregelmatig worden, etc.
Ik las wel eens hier dat je niet een eisprong hoeft te hebben en toch ongi kunt worden. Maar ja, hoe weet je dat. Voel je de eisprong? Ben je aan het temperaturen? Ik denk er ook af en toe aan om te gaan temp. zo weet je zeker of en wanneer je eisprong was. Misschien kun je dat gaan doen. Wanneer is je nod?
Veel succes, Marijke
 
dank je voor je reactie,mijn nod was do 6 mei. tot op heden dus maar een heel
klein beetje verloren.Denk dat ik toch maar ga temp,o ja dat was vanochtend 37,3,maar ja ik weet nog niet wat ik normaal heb,Het maakt je wel onzeker,wil er ook niet te veel aan denken.
groetjes astrid.
 
Terug
Bovenaan