eisprong

hey dames,

ik ben een tijdje er uit geweest, maar ik ben erachter gekomen dat ik een eisprong heb.
IK ben al anderhalf jaar bezig en nog niks (snik,snik).
ben toen naar de ha gegaan en die adviseerde me om te gaan tempe.
Uiteindelijk is het er uitgekomen dat ik een eispong heb. eindelijk.
Maar het rare is ik heb een hele lange cyclus tussen de 40 en 45 dagen.
Maar daar maak ik me geen zorgen meer om.Dus nou maar hopen dat ik snel zwanger ben.
voor de rest meiden sukses
 
Hoi Koetje 25 ,

Wat hebben ze precies gedaan om jouw eisprong vast te stellen of alleen het temperaturen?

Op welke dat heb je je eisprong nu?

Fijn he dat je nu meer weet!
Succes!
Merel
 
Je hebt gelukkig een eisprong, koetje 25. Dat is al erg goed, wat nadelig is voor het zwanger worden is de lengte van je cyclussen. Ik had dat ook en dit vertelde mijn gyn. mij.Ik heb clomid gebruikt voor een betere eisprong en dus kortere cyclus. Ik zou na 1,5 klussen toch maar een verwijzing vragen voor de gyn. Zeker als je bedenkt dat soms met een simpele handeling (b.v. clomid) je misschien af bent van je lange cyclussen en gelijk zwanger wordt. Succes
 
hoi merel,
ik moest van de ha mijn temp. bijhouden om vast te stellen dat ik een eisprogn zou hebben.
En idd ik heb er een!!!!
Dat laatste moet ik nog even bekijken ik heb nou weer een verhoging en zit op dag 21.
Dus vanavond maar weer klussen.
De ha zei het liefst twee dagen er voor en twee dagen erna (eisprong) klussen.
ben je ook aan het temperaturen?
groetjes koetje25
 
misschien weet je het al hoor maar er is hier ook een forum voor mensen die al lang aan het proberen zijn.
dan ga je naar forum dan naar zwanger en dan scrol je naar beneden door de maandmoeders heen zeg maar en zo kom je uit bij het nieuwe forum.
misschien dat zij je daar ook verder kunnen helpen. (niet dat je hier niet welkom heb maar wellicht heb je daar wat aan)
succes
groetjes tijger
 
Hoi koetje 25,

Ben 2 dagen niet op het forum geweest dus zie je berichtje nu pas. Ik ben inderdaad ook aan het tempe geslagen dus ben benieuwd of dat ik deze maand mijn eisprong zo zal ontdekken.

succes met klussen en weet je nu al iets meer over je juiste eisprong dag?

lees het wel weer oke?

groetjes Merel
 
Terug
Bovenaan