Eisprong

Goedemorgen dames

hoe is het ermee nou wens iedereen heel veel succes ik heb even een vraagje ik heb mijn eisprong gevoeld op 13 mei hoe lang daarna weet je zeker dat je zwanger bent want ik heb toen op de 11e en de 16e sex gehad is er dan groot kans dat ik zwanger ben? en hoe lang blijft mijn eicel leven? ik hoop op jullie antwoord dames want ik houd het niet meer!!!!
alvast bedankt voor jullie reactie en iedereen heel veel succes

liefs
Samira
 
In principe ben je 2 dagen voor je eisprong tot de dag na je eisprong het meest vruchtbaar. Aangezien jullie het op de 11de hebben gedaan, zit er een kans in. Voor de 16de was het te laat.

Zaadcellen blijven maximaal 3 dagen in leven, je eicel nog geen 24 uur. Het is dus het beste om het voor je eisprong te doen zodat de zaadcellen als het ware direct achter de eicel aan kunnen als 'ie springt'.

Ik hoop voor je dat het raak is!
 
dag samira,
in principe zou je twee weken achter je eisprong je menstruatie moeten krijgen, dus als je morgen niet begint te menstrueren, zou je een zwangerschapstest kunnen proberen...
heel veel succes!!
 
De eisprong vindt meestal 14 dagen voor je NOD plaats, dus je NOD zou dan 27 mei moeten zijn. Dat betekent dat je morgen zou kunnen testen... Hoewel je soms op je NOD nog niet genoeg HCG hebt aangemaakt om positief te testen. Als je dit weekend nog niet ongi bent en negatief test, gewoon een weekje later nogmaals testen. Heel veel succes en ik hoop dat je zwanger bent!!
 
Terug
Bovenaan