eisprong

Hallo allemaal,
Heb al enkele dagen meegelezen en het bevalt me erg goed om informatie te krijgen en met iedereen mee te leven.
Ben zelf sinds half april gestopt met de pil (na 16 jaar gebruik). Ik heb gelezen dat de eisprong zo rond de 14de dag is. Maar vanaf welke dag wordt dat berekend? Is dat vanaf de eerste dag dat je ongi wordt of....???? Kunnen jullie mij uit de brand helpen? Alvast bedankt Daan ;.)
 
Hoi Daan,

Welkom hier, ik lees mee sinds januari. Eerst las ik alles en later ging ik ook posten als ik een vraag had...Vaak krijg je wel een antwoord.

Maar die eisprong is een verhaal apart. Normaal gesproken heb je een cyclus van 28 dagen en heb je de eisprong (ongeveer) 14 dagen na je eerste menstruatiedag. Maar of dat bij iedereen zo is weet ik niet, als je hier zo rond leest is het bij veel dames anders.....Niet iedereen heeft een cyclus van 28 dagen.

Ik ben onregelmatig ongesteld (heb ook jaren de pil geslikt, dus dat duurt vast nog wel even) dus weet nooit wanneer ik mijn eisprong heb. Erg vervelend, maar ja..

Ik wens je veel succes met zwanger worden. We lezen vast nog wel van je. Groeten Hendrika.....
 
Terug
Bovenaan