Eisprong

<p>Hoi.</p><p>Even een vraagje...</p><p>Een goeie maand geleden dachten we zwanger te zijn. Test clearblue gaf 2 weken aan. Naar de huisarts gegaan, maar het hcg hormoon was nog niet voldoende aanwezig. Ik moest dus na 48u nog eens terug gaan om te zien of er een stijging was. Die nacht kreeg ik jammer genoeg mijn maandstonden. Die hielden 5 dagen aan. Ik ben steeds een regelmatige cyclus van ongeveer 26 dagen. Zaterdag 27 oktober was de laatste dan van mijn maandstonden. Normaal zou ik zondag ongeveer mijn eisprong moeten gehad hebben... Ben dan ook donderdag gestart met ovulatietesten om te checken wanneer hij precies zou zijn. Deze ochtend opnieuw eentje gedaan, maar sinds donderdag nog steeds geen positieve ovulatietest. :(</p><p>Moet ik nog wat meer geduld hebben? Zou mijn cyclus ontregeld zijn door dat hele gedoe? Of heb ik mijn eisprong gemist?</p>
 
Het kan heel goed zijn dat je cyclus ontregelt is. Het verschilt per persoon je kan meteen weer zwanger worden en het kan dat je lichaam echt even tijd nodig heeft. 
Dus even afwachten. 
 
Wat vervelend dat het niet goed gegaan is met de zwangerschap. Het kan inderdaad de cyclus hierdoor wat ontregeld is, maar het kan ook dat je deze week nog een ovulatie krijgt als je cyclus gestart is rond 23 oktober? Ik zou nog wel even doorgaan met de ovulatietesten en ik heb trouwens vaak gehoord dat het beter is om ovulatietesten juist niet met ochtendurine te doen. Wel elke dag rond hetzelfde tijdstip, maar liever niet 's ochtends. Succes!
 
Bedankt voor de fijne reacties.
Ik dacht maandag aan mijn cervixslijm (sorry voor de details :/ ) te zien, dat mijn eisprong zou volgen. Maar nog steeds geen positieve test...
 
Ik lette ook altijd op mijn slijm en de laatste keer had ik al twee of drie dagen slijm en kreeg ik op de derde dag een smiley bij de digitale ovulatietest van Clearblue.
 
Terug
Bovenaan