eisprong

hello meiden,

Kan iemand mij mischien vertellen hoe groot de kans bestaat dat als je een cycles hebt van 45, dat je geen eisprong hebt?

Ik maak me zorgen...

groetjes,
 
Hoi,

Ik heb zelf ook cyclessen van over de 40 dagen, maar ook van 32,,,en heb helaas geen eisprong. Ik heb ook een tijdje getemp, en toen zag ik ook al geen duidelijke stijging in mijn temp. Bloedtest wees uit dat ik geen eisprong heb, heb deze cycles clomid geslikt dat is een medicijn om een eisprong op te wekken, en ik hoop dat het aanslaat. Je zou kunnen beginnen met tempen om enig zicht te krijgen. Je begint op de eerste ochtend van je cycles, want dan is je temp het laagst. Als je temp stijgt met 0.3 en hij blijft hoog heb je waarschijnlijk je eisprong gehad, bij mij steeg hij wel wat, maar daalde meteen weer,,,Je moet je temp opmeten voordat je uit bed stapt, dus meteen na het wakker worden!

Succes liefs moi xxx
 
Hoi,
Ben je net gestopt met de pil? of heb je dit altijd? Ik ben vorig jaar sept gestopt met de pil en heb nog steeds geen eisprong gehad. Na bloedonderzoek bleek dat ik te veel prolactine aanmaak. Dat verhindert de eisprong en een van de symptomen is dat je vocht verliest uit je tepels. Net of je melk aanmaakt. ´s morgens word ik vaak wakker met een vlek op mijn t-shirt. Als je nu al maanden geen eisprong hebt gehad (en dat kun je heel goed aantonen met temperaturen) dan zou ik naar de huisarts gaan. Succes!
 
Hoi , ik ben hier ook mee bezig, heb ook steeds erg lange cycli. Ga dinsdag aar mijn huisrts en ik hoop dat ik je daarna meer kan vertellen. Ik zal het meteen op het forum zetten dus als je hier vaker komt, dan lees je het vanzelf. Groetjes, Anke
 
Maak je er nog niet te druk om!Mijn vriendin heeft al jaren zo,n cyclus en heeft inmiddels een gezonde zoon.Het enige wat moeilijk te bepalen is is wanneer je eisprong precies plaats vindt, en de beste methode is toch gewoon ieder morgen temperaturen.Dat zal de huisarts ook van je vragen voor je wordt doorgestuurd.P.s mijn vriendin heeft er een jaar overgedaan maar ook iemand met een goede cyclus kan er een jaar op moeten wachten.Ik hoop dat je wat hebt aan deze informatie ik wens je veel succes!Groetjes Nicky
 
Terug
Bovenaan