eisprong

Ik heb een vraag: zijn er vrouwen die hun eisprong voelen? Kan je zowieso eenm eisprong voelen? Ik heb namelijk al een jaar of 5 last van chronische hoofdpijn, dat betekent dat ik altijd hoofdpijn heb. Maar dat m'n hoofd ook erg gevoelig is. Als ik ongsteld moet worden heb ik bijvoorbeeld heel erge hoofdpijn. Nu heb ik dus de afgelopen twee dagen erg hooefdpijn gehad en ik moet niet ongesteld worden. Kan het dan zijn dat dat m'n eisprong is?
Ik heb een hele onregelmatige cyclus, dus temepraturen heeft weinig nut.
Zijn er vrouwen die ook net als ik chronische hoofdpijn hebben en toch ook kinderen willen,hebben?
Misschien doordat je lichaam zo verandert dat de hoofdpijn af neemt.......
Liefs van Kim
 
Je kunt zeker je eisprong voelen hoor, dat hoor je wel vaker nl. En jij voelt het waarschijnlijk via je hoofdpijn. Als er verder geen reden tot erge stress was kan dit jou teken zijn geweest hiervoor. Succes!
 
Voel mijn eisprong ook vaak in mijn buik en in mijn hoofd, heb ook chronische hoofdpijn na het stoppen van de pil is het iets minder geworden, ze zeggen dat het ook minder/weg kan gaan tijdens je zwangerschap en daarna....
 
Hoi Kim,

Ja, ik voel elke maand mijn eisprong. Het begint als een klein pijnscheutje links of rechts in mijn onderbuik. Daarna voelt het inderdaad als menstruatiepijn.
Ik heb zelf alleen hoofdpijn als ik ongesteld moet worden, dus niet met mijn eisprong. Maar als jouw hoofd zo gevoelig is, zou het best kunnen dat je hoofdpijn toeneemt door verandering in je hormoonhuishouding.
Let er maar eens op of je ineens een vaag pijntje in je buik voelt.

groet, Inge
 
Hoi Kim,
Ik had toen ik de pil nog slikte altijd de eerste en tweede dag van mijn menstruatie hoofdpijn. Vorige maand voelde ik m'n eisprong (inderdaad een steek en daarna menstruatiekrampen) en rond die dagen hoofdpijn. Het zou dus best kunnen dat je het op die manier voelt. Ik moet zeggen dat ik nu links een eisprong zou moeten hebben, maar daar voel ik het blijkbaar niet zo erg. Het lijkt me trouwens vreselijk om chronische hoofdpijn te hebben!!! Ik vind het nu al moeilijk als ik een dag hoofdpijn heb om geen aspirientje te nemen!! Sterkte ermee.
 
Hoi Kim,
Ik voel mijn eisprong ook altijd. Begint ook met steken links of rechts.
Je zegt trouwens dat je niet tempt, omdat je onregelmatige cyclussen hebt. Ik had na het stoppen met de pil onregelmatige cyclussen en ben juist daarom gaan tempen. Dan kon ik precies zien, wanneer mijn temp omhoog ging en ik mijn eisprong had gehad. Achteraf bleek dus dat ik dat dan ook gevoeld had.

Succes,
Irma
 
Terug
Bovenaan